محمدرضا مروارید -استاندارایلام
کد خبر: ۳۹۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱ 16 March 2017

محمدرضا مروارید استاندار ایلام روز چهارشنبه 25 اسفند در یادداشتی با عنوان وقتی منافع ملی برای صدا و سیما مطرح نیست، به عدم پوشش خبری سفر وزیر نفت و افتتاح طرح ملی استخراج نفت از میدان نفتی آذر در شهرستان مرزی مهران از سوی رسانه ملی انتقاد کرد.

در این یادداشت آمده است: روز سه شنبه مهندس زنگنه وزیر محترم نفت به استان ایلام سفر کرد و طرح استخراج 15 هزار بشکه نفت در روز از میدان نفتی آذر در شهرستان مرزی مهران را افتتاح کرد.
علی رغم اینکه در سیاست های اقتصاد مقاومتی برداشت نفت از میدان های مشترک در اولویت قرار گرفته و با حضور وزیر محترم نفت میدان نفتی آذر در منطقه مرزی مهران وارد مدار تولید شد که قطعا این رویداد مهم هم در اقتصاد کشور و هم استان تاثیر گذار خواهد بود اما صدا و سیما (مرکز) بدون توجه به این خبر، چندین دقیقه از وقت اخبار را به مسائل پیش پا افتاده اختصاص داد و از پخش این خبر نیز مثل سایر اخبار خدمات دولت تدبیر و امید گذشت.
اگر چه به مدد سایر رسانه های مکتوب و مجازی چندان نیازی به پرداختن صدا و سیما به این خبر نیست اما محکی برای گردانندگان این رسانه میلی است که ساختن خوابگاه برای چند زائر را بر کار بزرگ و پیچیده ای که بدون کمک از خارجی ها بدست توانای مهندسان ایرانی رقم زده شده ترجیح می دهند و بازی های باندی و جناحی برایشان مهمتر از نشان دادن خلاقیت نیروهای داخلی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار