فرماندار چرداول؛
فرماندار چرداول گفت: رسانه ملی خدمات و قابلیت های ارزشمند دولت را بعنوان پیشانی نظام و در راستای ایجاد امید و نشاط به مردم با انصاف اعلام کند زیرا دولت و نظام از هم جدا نیستند.
کد خبر: ۳۹۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳ 15 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛مراد یگانه روز چهارشنبه در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 95 اظهار کرد: تخریب و تضعیف دولت تدبیر و امید که برخواسته از اراده و خواست قاطبه مردم است تخریب و ضربه زدن به کل نظام است و کسانیکه این روش را در پیش گرفته اند، رسیدن به قدرت و ثروت هدف اصلی آنان می باشد .
 
یگانه یادآور شد: رسانه ملی خدمات و قابلیت های ارزشمند دولت را بعنوان پیشانی نظام و در راستای ایجاد امید و نشاط به مردم با انصاف اعلام کند زیرا دولت و نظام از هم جدا نیستند.
 
وی افزود: در داخل کشور همه باید یک صدا و یکدل باشیم و تمام فریاد خود را بر سر دشمنان و بویژه آمریکا بزنیم، زیرا معتقدیم آمریکا دشمن شماره یک و واقعی ایران است و این دشمن سعی داشته و دارد که با هر ترفندی به کشور ضربه بزند و در مسائل داخلی کشور برای دولت سنگ اندازی بکند.
 
وی تاکید کرد: عده ای منافع شخصی و حزبی خود را بر منافع ملی ترجیح می دهند و این کار در واقع خیانت به ملت و نظام است و از هرگونه تخریب دولت فروگذار نیستند.
 
فرماندار چرداول تاکید کرد: خدمات دولت یازدهم درخشان و روشن است و مسئولان با افتخار جهت ایجاد نشاط اجتماعی خدمات گسترده دولت و نظام را به مردم بگویند و از این کار هیچ واهمه ای نداشته باشند.
 
وی برجام را سند افتخار دولت و نظام دانست ولی از بی انصافی عده ای نسبت به این کارنامه روشن ابراز گلایه مندی کرد و گفت:س رمایه گذاری 11 میلیارد دلاری سرمایه گذاران خارجی در ایران پس از توافق برجام بیانگر تغییرات مهم در حوزه اقتصادی کشور است.
 
یگانه ادامه داد: بواسطه ثبات در بازار ارز و نظام اقتصادی کشور مهم ترین موسسه بین المللی از ایران تجلیل کرده که این مهم نیز گواهی بر اثرات مثبت و مهم فرجام برجام است.
 
وی همچنین تک رقمی کردن تورم را از دیگر دستاوردهای اقتصادی دولت دکتر روحانی برشمرد.
 
رئیس شورای اداری چرداول گفت: دولت یازدهم در مسیر تحقق شعار اقتصاد مقاومتی حرکت کرده است و در بدترین شرایط یعنی تورم 45 درصدی و نرخ رشد منفی هفت درصدی با عمل کردن به شعار ابلاغی رهبری معظم انقلاب اسلامی ثبات بازار، احیای کارگاه ها و کارخانجات تولیدی و صنعتی؛ افزایش صادرات غیر نفتی، رشد مثبت اقتصادی، کاهش چشمگیر تورم از دستاوردهای این دولت در اقتصاد مقاومتی است.
 
یگانه مهمترین برنامه سال 96 را برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دانست و تاکید کرد: انتخابات یک رویداد ملی، آزمون و آبروی نظام است و مشارکت بالا و اجماع همگانی لازمه برگزاری پرشور و با شکوه آن است.
 
نماینده عالی دولت در چرداول اضافه کرد: اراده و خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست محترم جمهوری بر حضور و مشارکت حداکثری مردم و اجرای دقیق و قانونی انتخابات و امانتداری عوامل اجرایی است.
 
وی افزود: در شهرستان چرداول همه مقدمات برگزاری انتخابات اردیبهشت فراهم است.
 
مشارکت همه دستگاه های اجرایی در ستاد تسهیلات نوروزی، تنظیم و نظارت بر بازار شب عید و ایام نوروزو آمادگی همه دستگاه های دولتی در تعطیلات نوروزی از دیگر مطالب فرماندار چرداول در آخرین جلسه شورای اداری بود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار