فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر اینکه مردم شاهد حضور پررنگ پلیس در نوروز امسال خواهند بود،تاکید کرد: قرارگاه نوروزی امام علی (ع) با هفت قرارگاه فرعی ارتباط مستمری با سایر دستگاه های خدمات رسان برای ارائه خدمات مضاعف به مردم و مسافران نوروزی برقرار خواهد کرد.
کد خبر: ۳۹۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ 15 March 2017

به گزارش  تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری اظهار کرد: این قرارگاه از 26 اسفند ماه 95 اقدامات عملیاتی ، اجرایی و فرهنگی خود را در مرکز استان و سایر شهرستان ها آغاز خواهد کرد.
 

 فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: افزایش تردد و حجم مسافرت های نوروزی لزوم همکاری و هم افزایی دیگر سازمان های خدمات رسان را ضروری می کند.
 
یاری با تاکید بر اینکه استان ایلام دارای بیش از سه هزار و 770 کیلومتر راه است، گفت: کنترل این راه ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند است.
 
وی نگاه پلیس به افراد در جامعه را نگاهی جامعه محور دانست و اضافه کرد: فرماندهی انتظامی استان با راه اندازی قرارگاه نوروزی امام علی (ع) آماده ارائه خدمت مضاعف به مسافران نوروزی است.
 
وی با تاکید بر برخورد قانونی و قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی در چهارشنبه آخر سال گفت: پلیس به دنبال حفظ آرامش مردم است و قصد ندارد جلوی شادی مردم را بگیرد.

* رزمایش مشترک پلیس راهور و دستگاه های امدادی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح نوروز 1395 پلیس در استان ایلام همزمان با سراسر کشور خبر داد.
 
سرهنگ محسن ناصری گفت: سال نو که با فرا رسیدن نوروز، تجدید حیات و شکوفایی طبیعت آغاز می شود موجب شور و اشتیاق در مردم، به منظور مسافرت به قصد صله ارحام ، زیارت و سیاحت به اقصی نقاط کشور می شود.
 
وی افزود: با توجه به اینکه مسافرت ها اغلب با خودروهای شخصی انجام می شود ، ترافیک پرحجم و متفاوتی را در حوزه درون و برون شهری موجب می شود.
 
سرهنگ ناصری تاکید کرد: شعار پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در ایام نوروز پرهیز از خطر، آسایش در سفر است، پس این نکته را یادآور می شوم که نوروز ایام شادی است، دقت کنیم که این جشن و شادی تلخ نشود.
 
وی به جلب مشارکت های مردمی برای همکاری با پلیس برای توسعه کنترل رفتار رانندگان بصورت نا محسوس اشاره و عنوان کرد: 17 تیم گشتی در ایام نوروز بصورت محسوس و نامحسوس در مرکز استان فعال می کنند و برخورد با تخلفات حادثه ساز را در دستور کار قرار خواهند داد.
 
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام به طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام اشاره کرد و افزود: در طرح نوروزی پلیس همه دستگاه ها و سازمان ها مانند آموزش و پرورش، هلال احمر ، شهرداری ، اداره راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، اورژانس، هلال احمر، امداد خودرو و شرکت های بیمه حضور دارند.
 
ناصری هدف از اجرای این رزمایش و تمرینات مشترک را ارتباط و همکاری هرچه بیشتر پلیس با سایر دستگاه های امدادی و خدمات رسان جهت ارائه خدمات بهتر در ایام نوروز به مسافران عنوان کرد.
 
سرهنگ ناصری به رفتارهای غیرایمن معدود رانندگان هنجارشکن اشاره کرد و افزود: توقیف 72 ساعته در انتظار رانندگان پرخطر در ایام نوروز است.
 
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: حادثه یعنی از دست دادن تمام زندگی که امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان شاهد کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در سطح کشور و استان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار