فرمانده انتظامی دهلران از شناسایی و دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 27 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ سعید عالی پور گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت داخل خودرو اش موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی قرار گرفت.
 
وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مظنون پرونده را شناسایی و او را که پس از سرقت متواری شده بود با هماهنگی مقام قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه در منزل پدری اش دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی دهلران افزود: متهم پس از دستگیری در بازجویی ماموران، ابتدا منکر انجام بزه ارتکابی بود که در نهایت با مشاهده مستندات پلیس، اعتراف کرد.
 
سرهنگ سعید عالی پور تاکید کرد: متهم که دارای چندین فقره سابقه کیفری بود پس از معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

** ارتقای امنیت، مستلزم همراهی مردم، مسئولان با پلیس است
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: ارتقای امنیت، نیازمند مشارکت مردم، مسئولان و پلیس است.
 
سرهنگ مهرداد علی محمدی در نشست با دهیاران و روسای شورای دهستان ارمو اظهار کرد: اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در توسعه نظم و امنیت عمومی با همکاری مردم از اولویت های مهم مسئولان است.
 
وی با بیان اینکه بار سنگین تامین نظم و امنیت در جامعه بر دوش تلاشگران نیروی انتظامی است، یادآور شد: گستردگی مسائل اجتماعی، مشارکت سازمان های دولتی و غیر دولتی با پلیس را امری اجتناب ناپذیر کرده است.
 
سرهنگ علی محمدی تحقق امنیت اجتماعی پایدار در جامعه را از برآیند کارکرد نهادهای مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و حقوقی برشمرد و افزود: ایجاد امنیت و افزایش احساس آن، نیازمند مشارکت سه عنصر مهم مردم، مسئولان و پلیس است.
 
فرمانده انتظامی دره شهر ادامه داد: در سال های اخیر اهتمام نیروی انتظامی به مقوله مشارکت مردمی در حوزه نظم و امنیت با رویکرد و هدف استمرار و توفیق طرح ها و مأموریت های این نهاد، توجه بیشتری شده است.
 
سرهنگ علی محمدی اضافه کرد: طرح های مشارکتی به دنبال آخرین فرصت های دخالت مردم در نظم و امنیت و افزایش اعتماد متقابل میان پلیس و مردم است.
 
 وی گفت: باید با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه، با همکاری سازمان های دولتی و استفاده از نظرات کارشناسانه سازمان های مردم نهاد و غیر دولتی، پلیس می بایست اقدامات خود را در زمینه کنترل و پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی انجام دهد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار