ترویج فرهنگ درختکاری و حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی در بین دانش‌آموزان می‌تواند زمینه ‌ساز توسعه و حفاظت بهینه از منابع طبیعی و افزایش توجه به طبیعت خدادادی در سطح استان باشد.
کد خبر: ۳۸۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 22 February 2017

 در آستانه فرا رسيدن هفته منابع طبيعي، جلسه اي با حضور مديران كل آموزش و پروش و منابع طبيعي و آبخيزداري استان با هدف ارائه راهكارهايي به منظور مشاركت دانش آموزان و قشر فرهنگي جامعه به عنوان قشر تأثيرگذار در ترويج فرهنگ منابع طبيعي در محل سالن جلسات آموزش و پرورش استان برگزار گرديد.
 
به گزارش تابناک ایلام ؛ كتر احمدي مديركل منابع طبيعي استان درجلسه بررسی راهکارهای همکاری آموزش و پرورش استان برای توسعه و ترویج فرهنگ منابع طبیعی اظهار داشت: همکاری در زمینه ترویج فرهنگ حفظ و احیای منابع طبیعی با بهره‌گیری از توان فرهنگیان و دانش‌آموزان  یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ايلام است.
 

مدیرکل آموزش وپرورش استان ايلام نیز در این جلسه با اشاره به نقش و اهمیت منابع طبیعی در جوامع بشری گفت: یکی از شاخص‌های مهم پیشرفت و توسعه هرکشوری اهمیت و توجه مردم آن منطقه نسبت به حفظ منابع ملی و طبیعی است چرا که منابع طبیعی به عنوان یک سرمایه ملی باید برای نسل‌های بعدی هم حفظ شود.
 
وی با اشاره به نقش موثر طبیعت در زندگی امروزه تصریح کرد: باید در برخورد با طبیعت و بهره‌برداری از آن به توان اکولوژیکی آن توجه جدی داشت و از تخریب اکوسیستم به بهانه‌های مختلف خودداری نمود./م
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار