معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دهلران اعلام کرد: با توجه به قرار داشتن در آستانه سال نو و به منظور زیباسازی محیط شهری، انجام هر گونه حفاری در این شهر ممنوع است.
کد خبر: ۳۸۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 21 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد غلامی روز سه شنبه در نشست شورای ترافیک این شهرستان با تاکید بر ضرورت رفع موانع ترافیکی گفت: هر گونه حفاری در شهر دهلران ممنوع است و حفاری های انجام شده نیز باید بسرعت ترمیم شوند.
 
وی افزود: خط کشی خیابان ها و معابر اصلی، فعال کردن چراغ های راهنمایی و رانندگی در معابر اصلی شهر دهلران از ضرورت هایی است که باید از سوی دستگاه های متولی مد نظر قرار گیرند.
 
 
غلامی همچنین بر ضرورت ساماندهی دست فروشان برای جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی در خیابان های شهر تاکید کرد و یادآور شد: ساماندهی موسسات مسافربری در مکانی مشخص برای تسهیل در ارائه خدمات به مردم از دیگر موضوعاتی است که باید انجام شود.
وی اضافه کرد: اجرای مصوبات شورای ترافیک و احساس مسئولیت اعضای شورا در قبال مصوبات منجر به رفع مشکلات ترافیکی و تسهیل در امور خواهد شد.
 
دهلران در 220 کیلومتری جنوب ایلام و در جوار استان خوزستان یکی از ورودی های اصلی استان ایلام در ایام تردد گردشگران نوروزی است با توجه به آب و هوای مناسب و طبیعت سرسبز در ایام آغازین سال میزبان شمار زیادی از مسافران نوروزی است. /م
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار