مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: بانک های کشاورزی و تجارت استان در زمینه احداث 2 فضای آموزشی در مناطق روستایی این استان مشارکت می کنند.
کد خبر: ۳۸۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴ 20 February 2017
به گزارش  تابناک ایلام ؛سعید هژبری  افزود: بر اساس قرارداد انجام شده، بانک کشاورزی برای ساخت یک واحد آموزشی 6 کلاسه در روستای پاکل شهرستان بدره، هشت میلیارد ریال کمک می کند.
 
به گفته وی، یک دبستان 2 کلاسه نیز در یکی دیگر از روستاهای محروم استان ایلام با مشارکت یک میلیارد و 500 میلیون ریالی بانک تجارت احداث خواهد شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام افزود: قرارداد ساخت این مدارس با بانک های تجارت و کشاورزی منعقد شده و براساس آن، این اداره کل نیز به میزان مشارکت بانک ها در ساخت این فضاهای آموزشی هزینه می کند.

هژبری میزان مشارکت افراد و سازمان ها در ساخت مدارس با این اداره کل را مطلوب و در حال افزایش دانست و تاکید کرد: امسال عملیات ساخت 76 طرح عمرانی آموزشی و فضای ورزشی دانش آموزی در استان با 273 کلاس درس انجام می شود.
 
وی یادآور شد: از این تعداد مدرسه، 43 فضای آموزشی با مشارکت افراد خیر در حال ساخت است که نیکوکاران برای ساخت آنها 138 میلیارد ریال کمک تعهد کرده اند.

هژبری از آغاز برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز در شهرستان های استان ایلام با هدف جذب مشارکت برای ساخت مدرسه خبر داد و گفت: جشنواره استانی خیران مدرسه ساز نیز اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

100 هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند، از مجموع یک هزار و 300 فضای آموزشی ایلام بیش از 150 مدرسه با مشارکت خیرین احداث شده است./م

برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بدره ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
تابناک عزیز
به جناب هژبری هم تاکید کنید که روستای پاکل جزو شهرستان ایلام هستش نه بدره
واقعا اینقد سطح اطلاعات پایین باعث تعجب و حیرته!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار