مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام ازبه ثبت رسیدن 929 مورد تخلف از ابتدای سال 93 تاکنون در نانوایی های استان خبرداد.
کد خبر: ۳۸۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 19 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ نعمت الله بیرانوند با اشاره به وجود 710 نانوایی در شهرستان های مختلف استان اظهار کرد: 230 مورد از این نانوایی ها در شهر ایلام فعالیت می کنند.
 
وی افزود: از ابتدای سال 93 تاکنون نظارت گسترده ای بر عملکرد نانوایی های سطح استان صورت گرفته تا شاهد ارتقای سطح رضایت مندی عموم مردم از فعالیت این مراکز باشیم.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: 929 مورد تخلف از ابتدای سال 93 تاکنون در نانوایی های استان به ثبت رسیده که 29 مورد مربوط به کم فروشی، 260 مورد گران فروشی و 120 مورد نیز تعطیلی خود سرانه بوده است.
 
بیرانوند تاکید کرد: رعایت مسائل بهداشتی با توجه به اهمیت موضوع سلامت مردم از مهمترین اولویت هایی است که باید در نانوایی ها مورد لحاظ قرار گیرد که طی مدت یاد شده 156 مورد تخلف بهداشتی در نانوایی های سطح استان گزارش شده است.
 
وی یکی از مشکلات استان ایلام در زمینه فعالیت نانوایی ها را معرفی نکردن متخلفان از سوی شهروندان به مراجع قانونی اعلام کرد و از عموم مردم خواست حقوق خود را به سایر ملاحظات در مواجهه و برخورد با تخلفات این صنف ترجیح دهند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام با اشاره به فعالیت گشت های نظارتی این اداره کل طی 2 روز در هفته بر عملکرد نانوایی ها اضافه کرد: کارشناسان تعزیرات در برخورد با تخلفات نانوایی ها با توجه به اینکه به عنوان یکی از مهمترین منابع غذایی شهروندان محسوب می شود در مسیر استیفای حقوق مردم اهل مصامحه نیستند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار