فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 8 کیلو و700 گرم پیش ساز مواد مخدر صنعتی(مرفین) خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 19 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در ایست و بازرسی پل سیمره هنگام کنترل خودرو های عبوری این مقدار مواد مخدر را از یکدستگاه خودرو پژو پارس کشف و ضبط کردند.

 ادامه داد: در این عملیات پلیسی مقدار 8 کیلو و 700 گرم مواد پیش ساز برای تهیه مواد مخدر صنعتی (مرفین) کشف و یکنفر قاچاقچی نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد،گفت: از این مقدار مواد مخدر پیش ساز چندین برابر مواد مخدر صنعتی تهیه می شود.

وی با اشاره به اینکه مقصد این مقدار مواد مخدر استان ایلام نبوده است، گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتطامی شهرستان چرداول به خوبی توانسته اند گلوگاه حیاتی پل سیمره را برای قاچاقچیان نا امن کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان خواستار مشارکت آحاد مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی برای مقابله فرهنگی با اعتیاد شد.
 

دستگیری باند حفاران غیرمجاز در بخش زرین آباد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  استان از دستگیری باندحفاران غیرمجاز آثار تاریخی در بخش زرین آباد خبرداد.

سرهنگ علی احمدبیگی  ایلام گفت : با تلاش مامورین یگان حفاظت و اقدام مقتدرانه پلیس در بخش زرین آباد تعداد 5 نفر از حفاران غیرمجاز که غیربومی بودند شناسایی و دستگیر شدند.

 وی ادامه داد: از متهمان یک دستگاه فلزیاب و یکدستگاه خودرو نیز  کشف و ضبط شد.

 فرمانده یگان حفاظت ادارهکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری افزود : سیرمراحل قضایی این پرونده در دستورکار ماموران نیروی انتظامی و مرجع قضایی قرار دارد .

وی از همکاری اعضاء انجمن های میراث فرهنگی  که در جهت صیانت از آثار تاریخی همکاری شایسته ای دارند تقدیر کرد و گفت : رسالت اجتماعی ایجاب می نماید تا نسبت به حراست از مواریث هویتی تاریخ و سرزمین خود بی تفاوت نباشیم./م



برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار