امام جمعه آبدانان:
امام جمعه آبدانان گفت: مهم ترین خواسته و نیاز اولیه مردم حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است.
کد خبر: ۳۷۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ 17 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مهم ترین خواسته و نیاز اولیه مردم حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است که وظیفه همه قوا و مسئولان کشوری است با تکیه بر سرمایه های داخلی و بر مدار و محور توصیه مقام معظم رهبری و اجرای طرح اقتصاد مقاومتی، این مشکل اساسی را حل کنند.
 
وی ترامپ هراسی را شعار انحرافی دیگری از سوی مخالفان ملت عنوان کرد و گفت: حضور حماسی و ماندگار مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال کوبنده ترین پاسخی بود که از طرف خیل عظیم ملت به سران استکبار جهانی و فریب خوردگان داخلی داده شد.
 
وی افزود: نظام سلطه با بکارگیری سران فتنه و استفاده از بعضی سیاسیون بی بصیرت،با طرح این شعار انحرافی قصد دارند که اولویت های مهم و محوری کشور را به حاشیه برانند و فکر و تلاش مدیران و مردم را به سمت موضوع های فرعی و بی ارزش سوق دهند.
 
خطیب جمعه آبدانان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای قیام مردم تبریز در دفاع از ارزش های دینی و شهید محلاتی یادآور شد: روحانیت مبارز از ابتدای انقلاب اسلامی تا بحال پشت سرامام و رهبری و با حمایت آحاد مختلف مردم علم هدایت و استقرار نظام اسلامی را در دست داشته و صداقت خویش را به آرمان های شهیدان در عرصه های انقلاب و دفاع مقدس به اثبات رسانیده اند.
 
حجت الاسلام حاجیلری مهم ترین خواسته و مطالبه امروز مردم از مسئولان را حل مشکل بیکاری و اقتصادی دانست و گفت: امروز ملت بزرگ ایران در دو جبهه عقیدتی و فرهنگی با جهان استکبار و سران کفر در حال جنگ و مصاف نابرابری است که هم مردم و هم متولیان جامعه باید با تمام توان و تدبر در این سنگر سخت و جنگ نامریی قرار گرفته و از کیان اسلام و ارزش های متعالی انقلاب اسلامی پاسداری کنند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار