مدیرکل هواشناسی ایلام ازآغازسامانه بارشی جدیدی هم اکنون در آسمان استان به صورت بارش پراکنده و خفیف باران و برف در نقاط مختلف شمالی خبرداد.
کد خبر: ۳۷۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 17 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ یوسف شیخ الملوکی اظهار کرد: این بارش ها در بخش شمالی استان بیشتر نمود دارد و به شکل بارش خفیف برف و باران است.
 
وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه تا امشب ادامه دارد، افزود: پدیده قالب جوی در استان ایلام در 48 ساعت آینده، افت و کاهش محسوس دما بین چهار تا هشت درجه سانتیگراد است.
 
شیخ الملوکی تاکید کرد: این کاهش دما تا روز یکشنبه ادامه دارد و فردا از امروز سردتر است و روز یکشنبه با کاهش شدیدتر هوا نسبت به شنبه مواجه هستیم و این افت دما در تمام نقاط استان رخ می دهد.
 
وی در خصوص پدیده گرد و غبار هم گفت: در حال حاضر نقشه های ماهواره ای شکل گیری کانون های گرد و غبار در کشور عراق را نشان نمی دهد.
 
مسئول روابط عمومی شهرداری ایلام هم با اشاره به بارش برف در مناطق شهری گفت: نیروهای خدمات شهری از ساعات اولیه صبح برای پاکسازی و نمک پاشی معابر اقدام های لازم را انجام می دهند.
 
سلطانی اضافه کرد: با تشکیل جلسه ستاد بحران شهرداری ایلام در روز جمعه، مقادیر زیادی ماسه و نمک برای پخش کردن در خیابان ها و معابر اصلی و فرعی پیش بینی شده است.
 
وی افزود: در صورت ادامه بارش برف 300 نفر از نیروهای خدمات شهری با در اختیار داشتن چندین دستگاه لودر و گریدر آماده باش هستند تا در شرایط ضروی اقدام به خدمات رسانی به شهروندان کنند.
 
به گزارش تابناک ایلام، بارش های صبح امروز در مناطق کوهستانی استان به شکل برف و در مناطق پست به صورت باران است./ف
منبع: ايرنا
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار