امام جمعه ایوان گفت: از مزیت های طرح تحول نظام سلامت محرومیت زدایی است اینکه امکانات خوبی در حوزه سلامت به مناطق محروم از جمله احداث مراکز درمانی در مناطق دور افتاده و محروم و ارسال امکانات پزشکی و آمبولانس های مجهز است که هفته گذشته تعدادی از خودروها تحویل مراکز درمانی شد.
کد خبر: ۳۷۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 16 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام علی محمد لروند اظهار کرد: یکی از وزارتخانه های موفق دولت یازدهم وزارت بهداشت است که در زمینه درمان، سلامتی و امور پزشکی خدمات شایانی داشته و یکی از موفق ترین طرح های دولت را اجرا کرده است.
 
وی افزود: موفقیت این طرح در چند محور رضایت بیماران، کاهش هزینه های درمانی و افزایش رضایت و مراجعه مردم ببشتر نمایان است که نشان از موفقیت این طرح دارد.
 
حجت الاسلام لروند با تاکید بر اینکه طرح تحول نظام سلامت اثرهای مثبتی در بخش بهداشت و درمان کشور بر جای گذاشته است، گفت: خدمات انجام شده در حوزه نظام سلامت در راستای رفع دغدغه رهبر معظم انقلاب است که فرمودند مردم جزء رنج بیماری نباید دغدغه دیگری نداشته باشند.
 
وی اضافه کرد: نقطه قوت طرح تحول سلامت اینکه روند افزایش فشار بر اقتصاد سلامت جامعه و هزینه‌های کمرشکن درمان را کاهش داده و باعث ایجاد رضایت نسبی در میان مردم شده است.
 
امام جمعه ایوان افزود: از اتفاق های خوب اجرای این طرح کاهش هزینه های بیمارستانی‌ بیماران بی بضاعت تا سقف پنج درصد مجموع هزینه هااست که کمک شایانی به این قشر کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار