مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام از برگزاری سلسله دوره‌های مشاوره تحصیلی-رفتاری در مدارس علمیه این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 16 February 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی اظهار کرد: با همکاری دفتر امور مشاوره معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، سلسله دوره‌های مشاوره برای طلاب ایلام، به مدت 7 روز در مدارس علمیه استان، برگزار می‌شود.

وی با بیان این که کلاس‌های مشاوره برای طلاب ایلام در سطح مدارس مختلف استان برگزار می‌شود، افزود: استاد این کلاس‌های مشاوره، حجت‌الاسلام والمسلمین «امامی‌راد» از اساتید اخلاق حوزه است که با حضور در مدارس علمیه الهادی(ع) سرابله، امیرالمومنین(ع) ایوان، ولی عصر(عج) مهران و ...، به تبیین موضوعاتی در خصوص مشاوره تحصیلی، رفتاری و خصوصی مورد نیاز طلاب می‌پردازد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام عنوان کرد: مدارس علمیه حجت‌بن‌الحسن(عج) دره شهر، امام محمدباقر (ع) دهلران و جواد الائمه (ع) آبدانان نیز در هفته جاری شاهد حضور این استاد اخلاق حوزه علمیه قم برای برگزاری کلاس‌های مشاوره برای طلاب خواهند بود.

وی تأکید کرد: حضور مستمر مشاوران متخصص در مدارس علمیه سطح استان‌های کشور یک ضرورت است اما با توجه به بعد مسافت استان قم از بسیاری استان‌ها، بهتر است مسئولان ارشد حوزه علمیه به فکر مستقر کردن مشاوران بومی در استان‌های مختلف کشور باشند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار