سرپرست تیم پالایش گاز ایلام گفت: این تیم روز جمعه 29 بهمن در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان در ورزشگاه تختی میزبان تیم صدر جدولی و قدرتمند شهرداری بم کرمان است.
کد خبر: ۳۷۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 16 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ الهه اکبرزاده اظهار کرد: تیم پالایش گاز در حالی به مصاف تیم قدر شهرداری کرمان می رود که بازی هفته گذشته خود را با برد برابر خیبر لرستان به پایان برد و اکنون در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.
 
وی افزود: دیدار این هفته تیم پالایش گاز ایلام از حسایت بالایی برخوردار است و امیدواریم با تلاش بازیکنان و تدابیر کادر فنی و استفاده از شرایط میزبانی بتوانیم برد شیرینی را کسب کرده فاصله خود را با سه تیم اول جدول به حداقل برسانیم.
 
اکبرزاده یادآور شد: تیم شهرداری بم کرمان هفته گذشته در بازی با نماینده سیرجان بدلیل اعتراض به داوری از ادامه بازی انصراف داد که نتیجه این دیدار مشخص نیست.
 
وی گفت: شهرداری بم کرمان در حال حاضر در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد و از تیم های مدعی قهرمانی لیگ امسال است و مسلما با انگیزه برد و کسب سه امتیاز به بازی با پالایش گاز می آید البته بازیکنان ما باید با انگیزه بالا از این تیم امتیار بگیرند.
 
وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم در چند بازی باقی مانده خود در لیگ برتر امسال امتیازهای لازم را کسب کنیم تا در پایان به جایگاهی که ابتدای فصل برای این تیم هدفگذاری کرده ایم (بین اول تا سوم) دست پیدا کنیم.
 
اکبرزاده با بیان اینکه این تیم تمرینات خود را بطور منظم و مرتب در زمین اصلی تختی و زمین چمن دانشگاه ایلام دنبال می کند، گفت: با توجه به حساسیت این دیدار انتظار داریم رسانه ها با اطلاع رسانی زمان برگزاری مسابقه، بانوان را به حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم پالایش در ادامه رقابت های لیگ برتر تشویق کنند.
 
تیم پالایش گاز بانوان ایلام اکنون با 9 برد، یک تساوی، سه باخت، 35 گل زده و 16 گل خورده با 28 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار