رئیس هیات تکواندو ایلام گفت: به دنبال برگزاری نخستین مرحله انتخابی تیم ‌ملی تکواندو بانوان، خانم حدیث زرگوش نیا تکواندو کار شایسته ایلامی به این اردو راه یافت.
کد خبر: ۳۷۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 14 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛علی محمد باج اظهار کرد: خانم زرگوش نیا در رده سنی بزرگسالان و در وزن سوم (53-) کیلوگرم این رقابت ها که روز گذشته در خانه تکواندو تهران برگزار شد به عنوان تکواندو کار منتخب اردوی تیم ملی معرفی شد که افتخاری برای ورزش بانوان ایلام محسوب می شود.
 
وی یادآوری کرد: 109تکواندوکار برای ورود به اردوی تیم‌ ملی با حضور کادر فنی در هشت وزن (46-، 49-، 53-، 57-، 62-، 67- ، 73- و 73+ کیلوگرم) با هم به رقابت پرداختندکه نفرات اول، دوم و منتخبین کادر فنی جواز حضور در این اردو را کسب کردند.
 
رئیس هیات تکواندو ایلام با ذکر اینکه از هر وزن 2 ورزشکار برای حضور در اردو تیم ملی انتخاب می شوند که پس از پایان اردو یک نفر از انان به عنوان عضو تیم ملی انتخاب می شود ابراز امیدواری کرد: خانم زرگوش نیا بمنتخب نهایی تیم ملی شود.
 
باج یادآور شد: ورزشکاران انتخاب شده تیم ملی تکواندو بانوان خود را برای مسابقات جهانی (کره) و کشورهای اسلامی در اریبهشت ماه سال آینده ، آماده می کنند.
 
هیات تکدواندو استان 600 هزار نفری ایلام حدود هفت هزار نفر عضو ورزشکار رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دارد که از این تعداد 794 نفر خانم هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار