فرماندار شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: اگر کارگران بهنوش گچساران به کار باز نگردند و مدیر کارخانه به تعهد خود جهت بازگرداندن آنها اقدام نکند طبق مقررات و قوانین با او برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 14 February 2017
فرماندار شهرستان گچساران گفت: اگر کارگران بهنوش گچساران به کار بازگشت داده نشوند و مدیر کارخانه به تعهد خود برای بازگرداندن کارگران عمل نکند طبق مقررات و قوانین با او برخورد خواهد شد.
به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه وبویراحمد با توجه به نزدیک شدن به پایان سال در شهرستان گچساران شاهد اخراج تعدادی از کارگران شرکت بهنوش هستیم.
شرکت بهنوش ایران شعبه گچساران دو ماه پیش به دلیل افت فروش و تولید اقدام به اخراج 18 کارگرقرار دادی خود کرده است.
فرماندار شهرستان گچساران درخصوص این موضوع به خبرنگار ایسنا گفت: تعدادی از کارگران قراردادی شرکت بهنوش ایران شعبه گچساران حدود دوماه پیش از کار اخراج شدند.
عبدالرحیم رحیمی عنوان کرد: تا کنون در این مدت در خصوص بازگشت به کار این کارگران سه جلسه برگزار شده و مدیر کارخانه بهنوش درگچساران دوبار احضار شده است.
وی افزود: در این جلسات مدیر کارخانه بهنوش گچساران تعهد داده است که کارگران را تا آخر بهمن ماه به کار باز گرداند.
فرماندار شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: اگر کارگران بهنوش گچساران به کار باز نگردند و مدیر کارخانه به تعهد خود جهت بازگرداندن آنها اقدام نکند طبق مقررات و قوانین با او برخورد خواهد شد.
رحیمی بیان کرد: این تعداد کارگر شرکت بهنوش ایران شعبه گچساران رسمی نبوده و قراردادی هستند این به شرکت اجازه فسق قرار داد را در صورت داشتن دلیل قانونی را می دهد.
وی ادامه داد: اما ما تاکید برمنعقد کردن قرارداد این شرکت با کارگران اخراج شده داریم.
به گزارش ایسنا، بیش از دو ماه است ۱۸ نفر از کارگران شرکت بهنوش ایران شعبه گچساران به بهانه افت فروش و تولید توسط مسئولان این شرکت اخراج شده اند.
شرکت بهنوش گچساران در کیلومتر ۷ جاده "گچساران به شیراز" قرار گرفته و سالهاست به فعالیت خود ادامه داده است و انواع نوشابه های گازدار ، دلستر و آبمیوه تولید می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار