گرانی تعرفه صدور فیش های مصرفی همچنان نارضایتی را در مردم شهرستان مهران پدید آورده و مردم این شهرستان مرزی خواهان توجه مسئولان در این خصوص هستند.
کد خبر: ۳۷۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 14 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ جمعی از شهروندان مهران نارضایتی شدید خود را در مباحث مطرح شده ابراز داشتند وخواهان اصلاح تعرفه های برق مصرفی در مناطق روستایی و شهری هستند.

"محمد نورالهی"، از شهروندان مهرانی اظهار کرد: بهای برق مصرفی آنان با توجه به گرمسیری بودن این شهرستان ظلمی در حق شهروندان است چرا که در فصل زمستان مردم این منطقه وسیله برقی زیادی استفاده نمیکنند و به ناچار باید هزینه های سنگین و سرسام آور قبوض برق را پرداخت کنند.

وی افزود: افزایش بهای برق مصرفی در قبوض صادر شده نه تنها در فصل زمستان بلکه در فصل تابستان به علت اینکه بهای برق مشترکان مهرانی تنها در شش ماه اول سال با تعرفه مناطق گرمسیری محاسبه می شود باعث میشود تا مردم هزینه زیادی پرداخت کنند.

جعفری دیگر شهروند مهرانی در این خصوص گفت: در مجموع بواسطه شغل خود کمتر در منزل بوده ام و مصرف برق حداقلی داشته ایم ولی با این حال تعرفه برقی که دریافت کرده ام بالای یک میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه نمی دانم نحوه محاسبه برق مصرفی این شهرستان باید چگونه باشد، افزود: در فصل زمستان تاکنون در خصوص مصرف برق بسیار مراعات و صرفه جویی کرده ایم و وسایل پر مصرف را از چرخه زندگی کنار گذاشته ایم ولی نمی دانم چرا باز ، یک افزایش قیمت ناگهانی داشته ایم.

این شهروند مهرانی گفت: با توجه به اینکه شهرستان مهران از شرایطی متفاوت اقلیمی نسبت به دیگر شهرهای استان برخوردار بوده انتظار داریم در مواقع و فصول سرد و گرم سال مطابق با دیگر نقاط کشور که از تخفیف هایی بهره می برند محاسبات مصرفی برق اعمال شود.

این شهروندان همگی نسبت به قبوض برق مصرفی خود اعتراض داشته و عنوان کردند، در تابستان ما باید گرمای تابستان مهران را تحمل کنیم در زمستان نیز وسایل پر مصرف نداریم ولی تفاوت محسوسی بین قبوض صادر شده در فصول مختلف مشاهده نمی شود و قبوض برق صادر شده بالای یک میلیون ریال می باشد./م

آوای مهران
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار