کارشناس مسئول بهداشت اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی مرکز بهداشت استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون (11 ماه) 137 مرکز عرضه و توزیع مواد غذایی و مکان عمومی در ایلام شناسایی و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری و تعطیل شدند.
کد خبر: ۳۷۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 13 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مینو صفی پور  اظهار کرد: امسال در مجموع 34 هزار و 223 مورد بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در استان توسط تیم های بازرسی و نظارت مرکز بهداشت انجام شده است.
 
 
وی افزود: در نتیجه این بازرسی ها 86 هزار و 699 کیلوگرم انواع مواد خوراکی فاسد و تاریخ گذشته نیز ضبط و معدوم شد و 466 پرونده نیز برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
 
کارشناس مسئول بهداشت اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی مرکز بهداشت استان ایلام یادآور شد: در راستای ارتقای سطح بهداشت در این استان هفت هزار و 716 کارت بهداشت نیز برای متقاضیان و متصدیان واحدهای صنفی صادر شد.
 
صفی پور تاکید کرد: مرکز بهداشت ایلام همه روزه از هشت صبح تا هشت شب به صورت مستمر از اماکن عرضه و توزیع مواد غذایی به صورت سر زده بازدید می کند و برای تامین و حفظ سلامت مصرف کنندگان در صورت مشاهده موارد تخلف با متخلفان برابر قانون برخورد می کند.
 
وی گفت: مرکز بهداشت استان ایلام با هدف حفظ و ارتقای ایمنی مواد غذایی در سطح عرضه و توزیع با حداکثر بکارگیری از توان کارشناسی، کاهش تلفات جاده ای و ارائه خدمات به شهروندان آماده خدمت رسانی به شهروندان است./م
ایرنا
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار