برگزاری دیدار دوستانه؛
تیم های فوتبال شهدای چوار 65و پیشکسوتان پرسپولیس در یک بازی دوستانه در ورزشگاه تختی ایلام با حضور پرشور تماشاگران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی به پایان رسید.
کد خبر: ۳۷۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 07 February 2017

به گزارش تابناک ایلام؛ بازیکنان دو تیم به یاد شهدای زمین فوتبال چوار که در23 بهمن سال 65 در دقیقه 55 به شهادت رسیدند از ساعت14 به مصاف هم رفتند که با تساوی دو بر دو پایان یافت.

در نیمه اول مهمترین صحنه این بازی را حلالی ایجاد کرد که توسط دروازه بان چوار دور شد.یک دقیقه بعد توپ در موقعیتی مناسب دراختیار یاسمی قرار گرفت که ضربه این بازیکن با کم دقتی به بیرون رفت.دقیقه21 ارسال مستقیم بازیکن چوار با اختلاف کمی از بالای دروازه سرخپوشان به بیرون رفت.

دقیقه24 هواداران وفادار یاد وخاطره نوروزی وحجازی را زنده نگه داشتند.

 دقیقه27 برای تیم پرسپولیس پنالتی اعلام که که توسط فرشاد پیوس به گل تبدیل شد.دقیقه 33ضربه دیدنی بازیکن چوار  در دو مرحله توسط سلطانی دور شد.دقیقه 35 ارسال میناوند از بالای دروازه چوار به بیرون رفت ،تا نیمه اول با یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم ودر دقیقه 42 ضربه بازیکن چوار با عکس العمل خوب نکیسا به بیرون رفت.دقیقه 44 ضربه زارعی از راه دور وارد دروازه نکیسا شد. دو دقیقه بعد ضربه قیطاسی برای بار دوم وارد دروازه پرسپولیس شد تا بازیکنان چوار بازی باخته را با برد تعویض کنند.
 
دقیقه 53 یک دقیقه سکوت به یاد شهدای چوار انجام شد.دقیقه 61 ضربه حلالی وارد دروازه چوار شد.دقیقه 72 ضربه دیدنی حلالی توسط دروازه بان چوار دور شد تا این دیدار دوستانه در پایان با نتیجه مساوی به اتمام برسد.
برچسب ها: شهدای چوار ، فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار