معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: شهروندان کنتور و لوله های آب خود را برای جلوگیری از یخ زدگی با پشم شیشه و پوشش مناسب عایق کنند.
کد خبر: ۳۷۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 04 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدرضا دادگر  اظهار کرد: با توجه به ادامه سرما و احتمال یخ زدگی، مشترکان می توانند با انجام یک سری اقدام های پیشگیرانه از یخ زدگی کنتورها و لوله های آب و در نتیجه قطعی آب منزل خود جلوگیری کنند.
 
وی افزود: پوشش دهی مناسب کنتورهای آب توسط وسایلی همچون پشم شیشه، گونی، پتو، نایلوان، کیسه های خاک اره و پوشال و عایق بندی لوله های آب در فضای باز ساختمان از جمله راهکارهای جلوگیری از یخ زدگی تاسیسات آب داخل منازل است.
 
دادگر از ثبت درخواست تعداد زیادی از مشترکان برای تعویض کنتور در اثر یخ زدگی با سامانه 122 شرکت آبفای ایلام خبر داد و گفت: گروه های امدادی این شرکت در 24 ساعت گذشته بیش از 500 دستگاه کنتور آب را که در اثر یخ زدگی آسیب دیده بود، تعویض کردند.
 
معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: اکنون 15 گروه از ماموران این شرکت در واحد اتفاقات آب به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات و بازدیدهای فنی از تاسیسات آب منازل و اماکن هستند.
 
وی تاکید کرد: شهروندان باید کنتور و لوله های آب خود را با پشم شیشه و پوشش مناسب عایق کنند و در صورت وجود مشکل با شماره تماس 122 شرکت آبفای استان تماس حاصل کنند.
 
بیش از 440 هزار نفر از جمعیت 590 هزار نفری استان ایلام در قالب بیش از 130 هزار مشترک زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری قرار دارند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار