سرپرست انتظامي شهرستان ايلام گفت:سارق سيم های برق در معابر عمومي دستگير و تحويل مقام قضايي شد.
کد خبر: ۳۶۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 22 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ "حميد فتاحي" با اعلام اين خبر گفت:درپي دريافت اخبار متعدد و نيز شکايت اداره برق شهرستان ايلام مبني بر وقوع چند فقره سرقت سيم برق کوچه ها و معابر عمومي شهر، مراتب در دستورکار واحدهاي عملياتي قرار گرفت.

سرپرست انتظامی شهرستان ایلام افزود:با همکاري خوب شهروندان و اداره برق شهرستان ايلام، مأموران توانستند سارق را که شبانه درحين انتقال مقاديري سيم برق بود را شناسايي کنند.

وي تصريح کرد: متهم باديدن پليس اقدام به فرار کرد که با تعقيب و گريز، مأموران توانستند خودرو را به محل مورد نظر هدايت و در يک عمليات غافلگيرانه آنرا متوقف و متهم را دستگير کنند.

اين مقام مسئول انتظامي يادآورشد: در اين مأموريت، سارق دستگير و مقادير قابل توجهي سيم برق قطع شده از تيربرق هاي کوچه ها و معابر عمومي کشف شد.  

وي با بيان اينکه متهم جهت سير مراحل قانوني با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شد گفت:تحقيقات بيشتر براي شناسايي ديگر همدستان وکشف سرقتهاي ديگر در دست بررسي است.

سرهنگ فتاحي درپايان با تشکر از همکاري خوب مردم ونيز اداره برق شهرستان ايلام با پليس گفت: شهروندان گرامي به منظور پيشگيري از سرقت با مشاهده هرگونه رفتار مشکوک به ويژه در شبها، مراتب را ازطريق تلفن110به پليس اعلام کنند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار