مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دره شهر گفت: در قالب اجرای طرح ویژه ساخت و نوسازی مسکن روستایی به مالکان 245 واحد مسکونی متقاضی تسهیلات پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۶۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱ 22 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛افضل بساطی اظهار کرد: در این طرح به هر متقاضی 180 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت با سود چهار درصد و دوره باز پرداخت 13 ساله اعطا می شود.
 
وی افزود: در قالب برنامه ایجاد و اصلاح شبکه جمع آوری و دفع آب های سطحی روستاها نیز طرح هادی در روستاهای مراد آباد، چم نمشت، شهید صدوقی و گل زرد شهرستان دره شهر اجرا شده است.
 
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دره شهر تاکید کرد: بودجه اجرای این طرح ها از محل اعتبارات عمرانی استانداری تخصیص یافته که معادل یک میلیارد و200 میلیون ریال است.
 
بساطی در خصوص دیگر عملیات عمرانی در این روستاها گفت: همزمان با اجرای طرح هادی، عملیات اجرای کانال سنگی، اجرای دال بتنی، اجرای جدول و کانیو و ایجاد پیاده رو سنگی نیز انجام گرفته است.
 
وی یادآور شد: در قالب برنامه توسعه و اصلاح شبکه معابر روستایی عملیات تسطیح و رگلاژ، خاکبرداری و شن ریزی در سه روستای این شهرستان نیز انجام شد.
 
به گفته وی، هزینه انجام این طرح ها از محل اعتبارات عمرانی استانی به میزان 800 میلیون ریال تامین شد که طی آن در مجموع 13 هزار مترمربع عملیات تسطیح، خاکبرداری و شن ریزی انجام گرفت.
 
بساطی با اشاره به اجرای 60 درصدی طرح هادی در روستاهای شهرستان دره شهر گفت: از 62 روستای این شهرستان، 44 روستا دارای 20 خانوار به بالا هستند.
 
وی بر تلاش دولت برای رفع محرومیت از روستاها تاکید کرد و افزود: برای خدمات رسانی به روستاییان و فراهم کردن زمینه های مساعد رفاه و بهره مندی آنها از امکانات، اقدام های خوبی صورت گرفته و این روند ادامه دارد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار