آخرین گزارش هواشناسی نشان می دهد طی روز های آینده آسمان استان بصورت کمی ابری تا نیمه ابری گاهی با وزش باد و احتمال بارش نزولات جوی بصورت سبک و کاهش محسوس دما خواهد بود.
کد خبر: ۳۶۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 21 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛در چند روز گذشته شاهد جوی پایدار در آسمان استان ایلام بودیم که پیش بینی می شود در چند روز آینده شاهد تغیراتی هر چند اندک در آسمان استان باشیم.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی میزان بارش ها در استان ایلام از مهر ماه امسال تا کنون میزان 95/7 میلیمتر ثبت شده است که این میزان نسبت به مقدار مشابه آن در سال 94 که آمارها بارش 639/8 میلیمتری را نشان می دهد، 85%کاهش یافته و نسبت به آمار بلند مدت میزان بارش ها، کاهش 61% را نشان می دهد و این در حالیست که به گفته مدیرکل هواشناسی ، استان ایلام در سال زراعی 95 - 94 از نظر ریزش های جوی مقام نخست کشور را از آن خود کرده بود.

بیشینه دمای هوای فعلی استان 11و کمینه هوا صفر درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی هوا 87% می باشد.

طبق اعلام سازمان هواشناسی درهفته اول بهمن ماه آسمان استان  بصورت کمی ابری تا نیمه ابری گاهی با وزش باد و احتمال بارش نزولات جوی بصورت سبک در میانه هفته جاری و کاهش محسوس دما در این روزها خواهد بود و پیش بینی می شود در اواخر هفته شاهد جوی پایدار در آسمان استان باشیم./م
ایلام بیدار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار