جلال میرزایی :
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:در نظام جمهوری اسلامی ایران همه مسئولین چه مستقیم وچه غیر مستقیم منتخب مردمند و مردم نباید اجازه دهند تعریف وتجمید از مسئولین به سکه رایج تبدیل شود.
کد خبر: ۳۶۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ 21 January 2017
 به گزارش تابناک ایلام،دکتر جلال میرزایی عصر روز گذشته در جمع مردم بخش شباب شهرستان چرداول اظهار کرد:باید فضایی ایجاد شود که مردم به راحتی  مسایل ومشکلات را به صورت واقعی مطرح کرده واز آن طرف ماهم موظفیم به درستی مشکلات مطروحه را تحلیل وراهکارواقعی برای حل آن بیابیم.
 
میرزایی با اشاره به باب شدن شعارهای مخاطب پسند در بین مسئولین تصریح کرد: در کنار اینکه با تعریف وتمجید مخالفم ،با صحبت کردن باب میل مخاطب وشعارهای توخالی مردم پسند نیز مخالف هستم ،نباید درمحافل وسخنرانی ها بدنبال طرح موضوعات ومسایلی باشیم که باب دل مردم است اما در عمل توان عملیاتی کردن آنها را نداریم.
 
نماینده حوزه شمالی استان افزود:ما نیاز داریم که مردم مسائل و مشکلات خود را به صورت واقعی و بدون واسطه منعکس کنند تا با تحلیل درست، امید و امیدواری غیر واقعی در جامعه ایجاد نشود.
 
وی افزود:  شرایطی که الان در کشور حکمفرماست سخت است و در زندگی روزمره مردم آن را لمس می کنیم البته این مشکلات در حال حل شدن است ولی روند آن کند است و این موضوع فقط مختص دولت یازدهم نیست ضمن اینکه دولت تدبیر و امید در مقایسه با دولت گذشته خیلی خوب عمل کرده است.
 
وی یادآور شد: در موضوع شهرک های صنعتی در تمام دنیا در جاهایی درست می شود که زیرساخت های و امکانات اولیه همچون آب، برق، گاز و مخابرات فراهم باشد تا سرمایه گذار بتواند با خیال راحت برای سرمایه گذاری و ایجاد شغل اقدام کند.
 
وی به دیدار چند روز گذشته اش با رئیس شرکت شهرک های صنعتی کشور اشاره کرد و گفت: در این جلسه متوجه شدم که ما با چه مشکلات اساسی مواجه هستیم.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اختصاص زمین برای توسعه صنایع را در شهرک ها کافی ندانست و توسعه زیر ساخت ها و تجهیز آن را باعث افزایش میل و رغبت سرمایه‌ گذاران و رونق اشتغال و تولید است.
 
میرزایی اضافه کرد: در شرایطی هستیم که مشکلات دست بدست هم داده و این وضعیت را برای ما رقم زده و برخلاف انتظاری که مردم دارند این مشکلات به سادگی حل نمی شود و کار سخت و دشواری پیش رو داریم.
 
وی در مورد استقرار ادارات در بخش های تازه تاسیس شهرستان ها افزود: دولت با وجود علاقه به استخدام و بکارگیری نیرو در بخش اداری، بدلیل مشکلات مالی قادر به تحقق این موضوع نیست و باید از نیروهای موجود در دیگر مناطق برای فعالیت نمایندگی ادارات در بخش ها استفاده کنیم.
 
وی در مورد سد چناره اظهار کرد: پیگیری هایی در این خصوص انجام شده است ولی اجرای آن از مسیر تامین اعتبار از طریق فاینانس ممکن نیست و به نتیجه نمی رسد و قرار است از طریق دریافت وام از بانک توسعه اسلامی و قرار دادن در ردیف بودجه ای تامین اعتبار شود که با اجرای این روش تا 2 سال آینده کار شروع می شود.
 
میرزایی در خصوص وضعیت راه ها نیز یادآور شد: در زمینه روشنایی معابر، آسفالت معابر شهری و تجهیز آتش نشانی شهرها، سازمان همیاری شهرداری ها بودجه کافی ندارد و با وجود این مشکل، کمک های خوبی به شهرداری های استان ایلام شده است.
 
وی در خصوص بلاتکلیفی زمین در نظر گرفته شده برای ساخت کارخانه روغن نباتی در دولت گذشته در بخش شباب افزود: اکنون این طرح در مرحله خلع ید است و باید تلاش کنیم با بررسی های همه جانبه از این زمین برای ساخت یک پروژه اشتغالزا و توسعه صنعت دیگری استفاده کنیم./م
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار