سفرهای معاونین و وزرا باید در راستای حل مشکلات مردم باشدنه فقط به یک بازدید ختم شود.
کد خبر: ۳۶۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 21 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ شهرستان ایوان جزء شهرستان هایی است که طی یکی دوسال گذشته میزبان افرادی ازطرف دولت در سطح وزرا و معاونین بوده است که هر کدام به تناسب کاری در شهرستان ایوان حضور پیداکرده اند.

دربیستم اسفند ماه سال 94سد کنگیر و پروژه آبرسانی شهرستان ایوان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ، چیت چیان وزیر نیرو ،استاندار ایلام و سایر مسئولین استانی به بهره برداری رسید.

همچنین در شهریور ماه سال 95 با حضور محمود نوابی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، مروارید استاندار ایلام و یارالله نصیری مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت ایلام فاز دوم واحد تولیدی اسید سولفوریک در شهرستان ایوان افتتاح شد.

در23دیماه سال95حجتی وزیرجهادکشاورزی از طرح های کشاورزی شهرستان ایوان بازدید کرد دراین بازدید که تعدادی از مسئولین استانی وی را همراهی نمودند،بازدید از گاوداری 700راسی شهرستان ایوان و سدکنگیر از برنامه های سفر یک روزه حجتی به شهرستان ایوان بود.

حال باتوجه به این سفرها آیا مشکلات شهرستان ایوان در حوزه های مختلف مرتفع شده است،در این رابطه به سراغ یکی از اقشار زحمت کش جامعه رفته ایم :

اسماعیلی از کشاورزان شهرستان ایوان در گفتگو با خبرنگار ما گفت :همانطور که می دانید کشاورزان از قشر زحمت کش جامعه هستند ،ودر عرصه کشاورزی نیاز به نقدینگی در طول مراحل ،کاشت ،داشت و برداشت ،دارند امسال که محصول خود را تحویل دادیم متاسفانه مدت زیادی طول کشید تابهای محصول را دریافت نمودیم و این خود باعث شد برنامه ریزی هایمان برای سال زراعی جاری با مشکل مواجه شود.

وی ادامه داد:سفر آقای حجتی به شهرستان ایوان نیازمند این بود که در نشستی به درد دل ها و مشکلات کشاورزان  توجه می کرد و با مشکلاتی که کشاورزان با آن روبرو بودند آشنا میشد،شاید اگر ایشان این دیدار را انجام میدادند ظرفیت گرایش جوانان به بخش کشاورزی رشدچشمگیری پیدا می کرد چرا که شهرستان ایوان دارای باغات انگوری است که محصول آن به استان های همجوار صادر می شود وارتقاء ظرفیت های شهرستان در رشد اشتغال قطعاً موثر خواهد بود.

وی در پایان گفت: انتظار است وقتی مسئولی در حد کشوری به شهرستان سفر می کند برنامه ریزی لازم را درزمینه دیدار با مردم را در دستور کار خود قرار دهد نه صرفاٌ سفر را به یک بازدید چند ساعته در شهرستان خلاصه نماید.

حال باید گفت نیاز است مسئولان دغدغه ها و مشکلات مردم را در در سفرهای خود در دستور کار قرار دهند نه فقط به یک بازدید صوری کفایت نمایند./م

جویزر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار