امام جمعه دهلران:
امام جمعه دهلران بر لزوم اجتناب از واگذاری اراضی دهلران به افراد و یا نهادهایی غیر از جوانان بیکار این شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۳۶۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷ 20 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان دهلران بر واگذاری زمین های کشاورزی منطقه به افراد بومی تاکید کرد و از مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری خواست که واگذاری عادلانه زمین های کشاورزی را بسیار جدی بگیرند و فقط به اهالی شهرستان دهلران واگذار کنند.
 
وی بر لزوم اجتناب از واگذاری اراضی دهلران به افراد و یا نهادهایی غیر از جوانان بیکار این شهرستان تاکید کرد وگفت: تعیین و تکلیف هزاران هکتار از زمین های کشاورزی باید به نفع افراد بومی و جوانان بیکار منطقه باشد و از واگذاری های آن ها به افرادی غیر از بیکاران دهلران جلوگیری بشود.
 
حجت الاسلام موسوی همچنین به تسریع در گازرسانی به بخش های تابعه شهرستان اشاره کرد و افزود: تسریع در گازرسانی به بخش های زرین آباد، میمه و موسیان مطالبه جدی مردم است.
 
امام جمعه دهلران با ذکر لزوم پیگیری مسوولان برای گشایش مرز چیلات افزود: راه اندازی مرز چیلات دهلران نیازمند توجه و پیگیری جدی مسئولان استان و نماینده مجلس است.
 
وی گفت: راه اندازی مرز چیلات نباید به فراموشی سپرده شود بلکه باید در دستور کار روزانه باشد و نماینده بصورت جدی در دیدار با وزرای مربوطه، راه اندازی مرز چیلات دهلران را پیگیری کند.
 
حجت الاسلام موسوی به اول بهمن، ماه پیروزی انقلاب در سال 1357 و آغاز دهه مبارک فجر اشاره نمود و اظهار کرد: فجر و بهمن ماه، سالروز پیروزی اسلام و استقرار حکومت الله است که معادلات شرق و غرب برهم زده شد و اسلام بیدار و به پیروزی مجدد رسید.
 
امام جمعه دهلران از وجود بروکراسی اداری بسیار خسته کننده درخصوص اعطای تسهیلات به کارخانجات تولیدی و اقتصادی ابراز گلایه نمود و گفت: مسئولان باید کار خود را در جهت رضای خداوند متعال انجام بدهند و کارهای حقیقی را به اطلاع مردم برسانند.
 
وی افزود: در سایت های خبری شنیدم که نماینده محترم مجلس در منطقه حضور پیدا کرده اند، از ایشان می خواهم باتوجه به اینکه شهرستان دهلران پرجمعیت ترین شهر بعد از مرکز استان است تلاش خود را برای این شهرستان مضاعف بکند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار