در ادامه رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور تیم پالایش گاز ایلام با نتیجه سه بر صفر بر میهمان خود تیم راه یاب ملل سنندج غلبه کرد.
کد خبر: ۳۶۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱ 20 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛دراین رقابت که در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور امروز جمعه در ورزشگاه تختی شهر ایلام برگزار شد تیم پالایش گاز با نتیجه سه بر صفر تیم راه یاب سنندج را شکست داد.
 
گل های تیم پالایش گاز در دقیقه 22 نیمه اول از روی نقطه پنالتی و نیمه دوم نیز در دقایق 65 و 80 توسط زهرا حاتم نژاد خانم گل مسابقات لیگ برتر به ثمر رسید.
 
تیم پالایش گاز در این دیدار با ترکیب زهرا حاتم نژاد، سپیده یونسی نژاد، عاطفه ایمانی، فرشته مقدسی پور، سمیه فیضی، ستاره عبدالهی ، فاطمه حسینی نژاد و طاهره منصوری به میدان رفت.
 
الهه اکبرزاده سرپرست تیم پالایش گاز بانوان ایلام اظهار کرد: این تیم هفته آینده به مصاف تیم آینده سازان نجف آباد اصفهان می رود و با آمادگی بازیکنان در نیم فصل دوم امیدواریم با تلاش و تعصب همیشگی خود تیم حریف را در بازی هفته آینده نیز مغلوب و به نتایج دلخواه خود در پایان لیگ برتر دست پیدا کنیم.
 
تیم پالایش گاز بانوان ایلام با هشت برد، یک تساوی، سه باخت، 21 گل زده و 14 گل خورده با 25 امتیاز اکنون در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.
 
هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور روز جمعه یکم بهمن ماه در شهر های مختلف کشور پیگیری شد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار