امام جمعه آبدانان؛
خطیب نمازجمعه آبدانان گفت: آمریکا دشمن اصلی ملت ایران و همه ملت های ازادیخواه جهان است.
کد خبر: ۳۶۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴ 20 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان افزود:رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایران بعنوان نماد اقتدار و مظهر مقبولیت نظام اسلامی، با هدایت و هوشمندی و اشراف سیاسی نقشه های شوم جهان استکبار را خنثی وافق اینده ایران بزرگ را روشن و امید آفرین کرده است.
 
وی اظهارکرد: نظام سلطه با سردمداری آمریکای جهانخوار با استراتژی دهساله به دنبال ایجادت غییر در ذائقه اجتماعی ، مهار موج آزادگی و تشدید مشکلات اقتصادی است تا حاکمیت نامشروع خود را در منطقه بازسازی کند.
 
خطیب نمازجمعه آبدانان، آمریکارا دشمن اصلی ملت ایران و همه ملت های ازادیخواه جهان دانست و اضافه کرد: سیاست ضد بشری آمریکا ،مبارزه سخت و بنیان برانداز با نظام اسلامی و ملت شریف ایران است و جابحا شدن دولتهای اصولگرا، اصلاح طلب و معتدل در داخل کشور نیز هیچ تاثیری در این سیاست خصمانه ندارد.
 
امام جمعه آبدانان ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش اظهارکرد: شورای اموزش پرورش یکی ازنهادهای فرهنگی است که میتواندبا هم افزایی و مساعدت جمعی دیگر ادارات دولتی، زمینه تربیت وهدایت دانش آموزان رامهیا و آینده کشور را هم تضمین نماید./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار