مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از محکومیت فردی به پرداخت 280 میلیون ریال جریمه نقدی به علت تخلف وارد کردن غیر قانونی ابزار و آلات کارخانه آسفالت از کشور عراق خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 18 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ نعمت الله بیرانوند روز چهارشنبه اظهار کرد: یک فقره گزارش و شکوائیه از سوی اداره کل گمرکات استان ایلام مبنی بر تخلف فردی که تعدادی ابزار وسایل کارخانه آسفالت را به صورت ورود متوقف از مرز مهران و کشور عراق وارد کرده بود و در مدت زمان قانونی نسبت به عودت و مرجوع کردن آن اقدام نکرده بود، پرونده ای تشکیل شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز این شهرستان با انجام تحقیقات و تشریفات قانونی و محرز دانستن تخلف انتسابی متهم پرونده را به پرداخت 280 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام همچنین اظهار کرد: در پی کشف محموله ای قاچاق شامل وسایل سمعی و بصری و بازی های رایانه ای از یک دستگاه خودرو در شهرستان مرزی دهلران توسط نیروی انتظامی و ارجاع گزارش ، مدارک و متهم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان، پرونده ای در شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تشکیل شد.

وی افزود: پس از انجام تشریفات قانونی لازم ، تکمیل تحقیقات ، اخذ تامین و دفاعیات از متهم، تخلف احراز و شعبه رسیدگی کننده برابر مقررات حکم را صادر کرد.

بیرانوند گفت: شعبه رسیدگی کننده در نهایت فرد خاطی را با پرداخت 225 میلیون و 461 هزار و 883 ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد، ضمن اینکه خودرو حامل کالاهای قاچاق نیز ضبط شده است.

چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرستان های سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند و رسیدگی به پرونده ها واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار