در اجلاسیه سراسری مدیران سازمان امور مالیاتی کشور که در اهواز برگزار شد، اداره کل امور مالیاتی استان در حوزه ی رسیدگی به پرونده های مالیاتی شهروندان، در جایگاه اول قرار گرفت.
کد خبر: ۳۶۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸ 17 January 2017
در اجلاسیه سراسری مدیران سازمان امور مالیاتی کشور که در اهواز برگزار شد، اداره کل امور مالیاتی استان در حوزه ی رسیدگی به پرونده های مالیاتی شهروندان، در جایگاه اول قرار گرفت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، : در این اجلاسیه که به منظور بررسی عملکرد ادارات کل در سال جاری برگزار گردید ، اداره ی کل امور مالیاتی استان در بحث رسیدگی به پرونده های مالیاتی اشخاص حقوقی و حقیقی ، به عنوان دستگاه برتر معرفی شد .
همچنین، تعامل و همکاری دوسویه ی این اداره کل با مؤدیان مالیاتی استان سبب شد تا مجموعه ی مالیاتی استان در انجام وظایف محوله و تحقق اهداف مصوب پیش بینی شده در بین ادارات کل در جایگاه دوم کشور قرار گیرد. همچنین این اداره کل در شاخص رشد پنج ساله عملکرد مالیاتی، جایگاه نخست را از آن خود کرد.
 
 اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد جایگاه برتر کشوری را کسب کرد

قرار گرفتن در جایگاه دومی در شاخص برداشت اطلاعات مؤدیان و کسب جایگاه اولی در ابلاغ اوراق مالیاتی از دیگر موفقیتهای اداره کل امور مالیاتی استان بود که مورد تقدیر مدیران سازمان امور مالیاتی کشور قرار گرفت.
مدیرکل امور مالیاتی استان در خصوص کسب این موفقیت ها گفت: بخش عمده ای از این موفقیت ها را مرهون همکاری و همدلی مؤدیان مالیاتی استان هستیم که با تمکین آگاهانه به امر مالیات در تحقق حقوق حقه ی دولت همراه و همیار ما بودند.
محمدعلی غفاری ادامه داد: با تعامل با مودیان مالیاتی توانسته ایم اقدامات خوبی را در راستای وصول درآمدهای مالیاتی انجام دهیم تا درپی آن بتوانیم با کمک به نهادهای ذیربط از محل این درآمدها در عمران و آبادانی استان سهیم باشیم.
مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: احترام به مودیان مالیاتی و کسب رضایت آنها سرلوحه فعالیت های این اداره کل است.
محمدعلی غفاری مالیات را از پاک ترین و با ثبات ترین درآمدهای دولت خواند و بر لزوم فرهنگسازی در جامعه نسبت به پرداخت مالیات تأکید کرد و افزود: پرداخت آگاهانه مالیات از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید نسبت به ارتقای سطح آگاهی عمومی در این خصوص اقدام شود.
 
 اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد جایگاه برتر کشوری را کسب کرد

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های نظام مالیاتی در کشور اجرای کامل و پیاده‌سازی نظام جامع مالیاتی است.
مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: اجرای نرم‌افزار یکپارچه مالیاتی، تغییر فضای فیزیکی ساختمان‌های امور مالیاتی، تأمین و تجهیز وسایل موردنیاز از جمله زیرمجموعه‌های اجرای این طرح است که در این اداره کل با جدیت در حال پیگیری است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بنگرو
|
Germany
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
واقعا نشون دادید که ............... کسی نیست .و جیب این مردم محروم و محتاج کمک را کامل خالی کردید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار