معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: دهمین نمایشگاه کتاب استان هشتم تا چهاردهم اسفند برگزار می شود که حضور پررنگ دستگاه های اجرایی در برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه یک تکلیف و وظیفه است.
کد خبر: ۳۶۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 17 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری عصر سه شنبه در نشست ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب استان اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب یک رویداد و حرکتی فرهنگی در جهت افزایش سطح مطالعه در بین اقشار جامعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی است که تاثیر و اثر بخشی خاصی در فضای عمومی استان و حتی در سطح ملی ایفا می کند.
 
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: باید از این فرصت پیش آمده حداکثر استفاده را ببریم و در کنار این نمایشگاه غرفه های صنایع دستی و تولیدهای بومی استان و بازی های بومی و محلی و رایانه ای نیز ایجاد و مردم را به حضور در این نمایشگاه ترغیب کنیم.
 
کلانتری در خصوص ضرورت مکان مورد نظر برای برگزاری این نمایشگاه در استان یادآور شد: بعد از بررسی ها و بازدیدهای انجام شده از محل های مورد نظر، مکان برپایی نمایشگاه انتخاب و در نشست بعدی ستاد معرفی خواهد شد.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام نیز در این نشست گفت: با توجه به نگاه فراگیر دولت به مقوله کتاب و کتابخوانی، برگزاری این نوع نمایشگاه ها به سایر استان ها نیز سرایت کرده و با استقبال خوب مردم روبرو شده است.
 
علی محمد نیاکان اضافه کرد: در نمایشگاه کتاب سال گذشته 383 ناشر و نماینده ناشران از سراسر کشور حضور پیدا کردند ولی امسال تلاش می کنیم با برنامه ریزی مناسب زمینه حضور ناشران برتر کشور را در نمایشگاه فراهم کنیم.
 
وی همچنین خواستار کمک و همراهی همه دستگاه های اجرایی استان ایلام برای برگزاری خوب و در خور و شان نمایشگاه بزرگ کتاب ایلام شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار