شهرستان ملکشاهی فاقد تالار برای برگزاری مراسمات و جشنها می باشد.
کد خبر: ۳۶۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 16 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ شهرستان ملکشاهی فاقد تالار برای برگزاری مراسمات و جشنها ی مختلف از جمله جشنهای عروسی، مناسبتهای شاد طول سال ،اعیاد و ...می باشد.

اغلب این جشنهای مذهبی در مساجد و حسینیه ها برگزار می شوند، جشنهای عروسی نیز گاهی در فضای باز خارج از شهر و یا بعضا در تالارهای مرکز استان برپا می گردند.

در مجموع نبود یک تالار بزرگ در شان مردم این شهرستان به خوبی حس می شود و البته که فرصت مناسبی است برای سرمایه گذاران بومی و غیر بومی که به این خلع بپردازند.

مسئولین فرهنگی اجتماعی استان و شهرستان نیز می توانند در تحقق این امر سهیم شوند وبرای رونق فرهنگی و فضای زیرساخت فرهنگی شهر آستین همت بالا بزنند.

نظر به اینکه وجود چنین مکانی در تسهیل مراسم ازدواج جوانان شهرستان اثرگذاراست، شاید پیشنهاد خوبی باشد که ادرات و و نهادهای شهرستان با همکاری مشترک بتوانند چنین مکانی را احداث نمایند وبا درآمد حاصل از اجاره دادن آن، هزینه های جاری را هم پرداخت نمود.

به هر حال نقش فرهنگی و اجتماعی یک تالار بزرگ، مجلل، مجهز و باهزینه مناسب در شهرستان ملکشاهی برای استفاده عموم کاملا محسوس است و نیاز به بزرگنمایی ندارد./م

ملکشاهی خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار