مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به انجام بیش از یک هزار مورد بازرسی و آزمون از نازل‌های عرضه سوخت مایع در استان گفت: تمامی نازل های سوخت مایع در سطح جایگاه های استان با استانداردهای ملی مطابقت دارند.
کد خبر: ۳۶۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 15 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مهناز همتی روز یکشنبه اظهار کرد: بازرسان این اداره کل به صورت دوره ای و سه ماه یکبار در بازرسی از جایگاه های توزیع سوخت استان با انجام آزمون های فنی صحت عملکرد هر نازل سوخت بررسی و در نهایت با نصب برچسب استاندارد بر روی دستگاه را تایید می کنند.

وی افزود: در این بازرسی‌ ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی نازل نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

مدیرکل استاندارد ایلام هدف از اجرای این کار را نظارت و کنترل هر چه بهتر بر عملکرد نازل های سوخت اعلام کرد و یادآور شد: الصاق برچسب استاندارد بر روی دستگاه های نازل سوخت در جایگاه ها الزامی است.

همتی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در جایگاه های توزیع سوخت می توانند از طریق تلفن ثابت 32225955 و یا به صورت کتبی و یا با مراجعه به این اداره کل شکایت و یا نظر و انتقادات خود را ارائه دهند.

44 باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، گازوییل و 19 باب جایگاه CNG تک منظوره و دو منظوره در استان ایلام فعال است. /م
 ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار