در این خبر تصاویری از عجیب ترین میوه های جهان را برای شما گردآوری کرده ایم.
کد خبر: ۳۶۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 15 January 2017
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این خبر به معرفی عجیب و غریب ترین میوه های جهان پرداخته ایم که با دیدن اشکال جالب آنها و آگاهی از ویژگی های خاصی که دارند حیرت زده خواهید شد.

Pitaya1
پیتایا به میوه اژدها معروف است.ویژگی بارزش رنگ عجیب آن و خاصیتش ملین بودن است.
پیتایا در قسمت های جنوب شرقی آسیا رشد می کند.پوست آن صورتی رنگ و محتوای آن خامه مانند است.

عجیب ترین میوه های جهان +تصاویر

Durian2
دوریان به پادشاه میوه ها معروف است.موقع باز کردن آن باید بسیار احتیاط کرد چون تا حدی شبیه به یک تله انفجاری عمل می کند و ممکن است پوست تیز آن به دستان شما آسیب برساند.

عجیب ترین میوه های جهان +تصاویر

Carambola3
کارامبولا میوه ای ستاره شکل است که در آب و هوای گرمسیری رشد می کند.طعم خاص و عجیبی دارد که شما را یاد ترکیبی از پرتغال و گریپفروت می اندازد.

عجیب ترین میوه های جهان +تصاویر

Rambutan4
رامبوتان منگوله مانند و از میوه های بومی آفریقاست.محتوای گوشتی شفاف سفید و یا صورتی رنگ دارد.هر رامبوتان شامل یک دانه نرم و یک دانه ترد است که این دانه ها مقداری سمی هستند.ظاهرا این طور که می گویند ممکن است با پخته شدن آن کمی از اثرات سمی اش از بین برود.

عجیب ترین میوه های جهان +تصاویر

Kiwano- 5
کیانو به هندوانه خاردار آفریقایی معروف است که در حال حاضر در بعضی باغ های کالیفرنیا رشد می کند.
درخت این میوه قدری شبیه به تاک است و حالت رونده دارد. گفته شده طعمی ترکیبی شبیه به خیار،لیمو و موز دارد.
همچنین برخی مردم از پوست این میوه که منبع غنی از ویتامین c و فیبر هست تغذیه می کنند.  

عجیب ترین میوه های جهان +تصاویر


Custard Apple6
سیب کاستارد به قلب گاو نر نیز معروف است.شیرینی این میوه تنها قسمت مفیدش نیست بلکه می توان از آن برای درمان لک های روی پوست هم استفاده کرد.

عجیب ترین میوه های جهان +تصاویر

Ugly Fruit7
شاید تا حدودی ظالمانه باشد که نام «زشت»را برای این میوه انتخاب کرده ایم.میوه زشت یک نوع نارنگی است که اصل و نسب جاماییکایی دارد.این میوه از دسته مرکبات است و در اکثر فروشگاه های سراسر جهان در دسترس است و طعم نسباتا شیرینی دارد.

عجیب ترین میوه های جهان +تصاویر
Cherimoya8
چریمویا در کمال خوشمزگی می تواند بسیار خطرناک باشد این میوه که تا حدی شبیه به کنگر فرنگی است،طعم ملسی دارد که تداعی کننده توت فرنگی،آناناس و موز است.دانه های این میوه در صورت خرد شدن می توانند بسیار سمی و خطرناک باشند و همچنین آب پوست آن در صورت تزریق می تواند به فلج کردن ختم شود.

عجیب ترین میوه های جهان +تصاویر


Physalis9
فیسالیس کم و بیش یک نوع انگور فرنگی است که مانند توت فرنگی و گوجه برای رشد به یک تکیه گاه مانند حصار نیاز دارد.طعمی تند و عطر خاصی دارد.از این میوه در سالاد،ژله و مربا هم استفاده می شود.علاوه بر این ظاهر زیبایی نیز دارد.

عجیب ترین میوه های جهان +تصاویر

10- Synsepalum dulcificum
در نگاه اول ممکن است یک میوه کاملا عادی به نظر برسد اما یک ویژگی جالب دارد ،اینکه قادر است به غذاهای ترش طعم شیرین بدهد.با جویدن آن در مرحله اول طعمی شبیه به سرکه ،در مرحله دوم آب سیب و در مرحله سوم آبنبات لیمویی را حس می کنید.
به خاطر این ویژگی ها به میوه معجزه مشهور شده است.

عجیب ترین میوه های جهان +تصاویر


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار