مسئولین ونمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی با مانوردادن بر روی این ظرفیتها و دادن وعده های توخالی توانسته اند از این خواسته های مردم برای خود نردبان ترقی ساخته واز این طریق به نان ونوایی برسند ،اما دراین بین تنها سری که بی کلاه مانده است سر مردم بی دفاع استانمان بوده وبس!
کد خبر: ۳۶۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳ 15 January 2017
تابناک ایلام علی اصغراسدی::استان ایلام از دردهای پرشماری درحوزه های مختلف رنج می برد ،از مشکلات اقتصادی و بیکاری گرفته تا توسعه نیافتگی و ضعف زیرساختها ،جملگی این نارساییها  دست به دست هم داده اند تا این استان برای رسیدن به سطح استانهای توسعه یافته وایده آلی که حق مردم نجیب آن است  همچنان درجا بزند.
 
از سویی هم نبود فرصتهای شغلی نظیر کارخانجات وشرکتهای صنعتی بزرگ و همچنین کشاورزی صنعتی باعث شده است تا بخش اعظمی از نیروی انسانی ماهر وتحصیلکرده استان در پشت دربهای استخدامی باقی مانده وجوانی وعمر مفید خود را درمسیر جستجوی آگهی های استخدامی ویافتن شغل، بیهوده سپری نمایند.
 
اگرچه این استان از ظرفیتهای عظیمی از قبیل نفت وگاز و گردشگری و فرصتهای بی نظیر ارتباطات مرزی برخوردار است ومدیریت صحیح واصولی این ظرفیتهای بزرگ می تواند تحولی عظیم در حوزه اشتغال وتوسعه استان بوجود آورد ،اما واقعیت این است این ظرفیتها کماکان در گیرودار های سیاسی و منافع شخصی وحزبی و تبلیغاتی عده ای بالفعل نشده اند..
 
مسئولین ونمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی با مانوردادن بر روی این ظرفیتها و دادن وعده های توخالی توانسته اند از این خواسته های مردم برای خود نردبان ترقی ساخته واز این طریق به نان ونوایی برسند ،اما دراین بین تنها سری که تاکنون بی کلاه مانده ،سر مردم بی دفاع استانمان بوده وبس!
 
مردم ما سالهاست با زخمهای فراوان روزگار خود را سر کرده اند، اما چیزی که این روزها به صورت مکرر بر این زخمهایشان نمک می پاشد ،وعده وعیدهای بی نتیجه مسئولین ومهمتر از همه عکس های یادگاری با مسئولین ارشد کشوری برای فعال وپرکار قلمداد نمودن خودشان در میان افکار عمومی است.
 
امروزه به مدد انفجار وگردش سریع اطلاعات ،هر روزه حجم عظیمی از اخبارهای متفاوت از طریق اپلیکیشنهای اطلاع رسانی تلفنهای همراه به خورد مردم داده می شود، اما دراین بین آنچه که آزاردهنده تر از مشکلات خود را به مردم تحمیل میکنند، گزارشات ورفتارهای پوپولیستی برخی ازمدیران است که واقعا نمیشود تعبیری با مسمی تراز " کلاه برداری سیاسی" برای آن یافت!
 
بی دلیل نبود که جلال میرزایی نماینده مردم ایلام درمجلس شورای اسلامی در جمع مردم صالح آباد گفت:"مسئولین استان بجای عکس گرفتن با وزرا وانتشار در فضای مجازی ،با شجاعت وشهامت دغدغه ها ومشکلات جدی مردم استان  را به آنان منعکس نمایند". 
 
از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی که ظاهرا خود را وکیل الرعایا دانسته وبا تکیه بر اعتماد مردم توانسته اند بر مسند قانوگذاری تکیه بزنند نیز بیشتر از این انتظار می رود،به آنان توصیه می کنیم ؛اگر نمی توانند کاری برای مردم استان  انجام دهند لااقل با رفتارهای پوپولیستی زخم مردم را تازه نکنند ،مجلس جای شعاردادن نیست ! مردم  ما شعارزده شده اند و از شعار متنفرند !مردم به عمل نگاه کرده وآن را ملاکی برای انتخابهای آتی خود قرار می دهند ! پس با عکس گرفتن و انتشار نامه ها در فضای مجازی نه وقت خودتان را بگیرید نه مردم را!گوش مردممان از این حرفها پراست!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار