کد خبر: ۳۵۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 13 January 2017

 جلال میرزایی با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در خصوص تسریع در عملیات اجرایی سد کنچانچم و سامانه گرمسیری و حل مشکل اعتباری ایستگاههای پمپاژ اظهار کرد:با پیگیری های صورت گرفته از طریق مقامات ارشد کشور، بزودی شاهد تسریع درعملیات اجرایی پروژه های مهم آبی شهرستان مهران خواهیم بود .قطعا این موضوع به رونق وشکوفایی این شهرستان منجر خواهد شد.

به گزارش تابناک ایلام ،نماینده مردم ایلام درمجلس شورای اسلامی روز گذشته در جمع مردم بخش صالح آباد گفت: با پیگیری هایی که شخصا از طریق وزارت نفت وشرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بعمل آورده ام ،مجوز وتخصیص های لازم برای راه اندازی شرکت پتروشیمی شهرستان مهران اخذ شده است .انشااله با حل مساله زیست محیطی آن ،تاپایان سال جاری عملیات اجرایی این پروژه عظیم آغاز خواهد شد.

جلال میرزایی اظهار داشت: با رایزنی های صورت گرفته و قول مساعد معاون رییس جمهور ورییس سازمان محیط زیست کشور ،بزودی مساله زیست محیطی شرکت پتروشیمی مهران نیز مرتفع می شود.

میرزایی ادامه داد:با بهره برداری از طرح عظیم پتروشیمی مهران ،ضمن تحول بزرگ اقتصادی دراین منطقه ،زمینه اشتغال بیش از دو هزار نفر در مهران به وجود می آید.

نمانیده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی درادامه گفت:کلنگ زنی طرحها در کشور بایستی متناسب با ظرفیت وتوان مالی و اجرایی کشور صورت پذیرد، در غیر اینصورت این موضوع بجز اتلاف سرمایه وایجاد توقع برای مردم ،عایدی دیگری به دنبال نخواهد داشت.

جلال میرزایی با اشاره به مشکلات کشور درسطح کلان وانتقاد از نبود برنامه ریزی واولویت بندی نیازهای واقعی مردم اظهار کرد:متاسفانه در سطح کلان ،مشکلات ونیازهای واقعی مردم احصاء واولیت بندی نشده اند ،به همین دلیل با کلنگ زنی طرحهای برنامه ریزی نشده وفاقد اولویت شاهد افزایش طرحهای نیمه تمام درنقاط مختلف کشور هستیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: مسئولین ونمانیدگان مجلس شورای اسلامی باید باپرهیز ازسیاسی کاری وانجام اقدامات تبلیغاتی ونمایشی ،به جای کلنگ زنی طرحهای بدون برنامه وغیر ضروری، چندین طرح اولویت دار که توان به اتمام رساندن انها را داشته باشند در استان آغاز نموده تا با اجرای آنها بصورت ملموس شاهد رشد اشتغال وتولید دراستان باشیم.

جلال میرزایی با انتقاد از برخی مسولین و مدیران در عدم پیگیری وتشریح مشکلات جدی استان تصریح کرد: مسئولین استان بجای ارائه گزارش عملکرد به مسئولین ارشد کشور ووانمود کردن این موضوع که مشکلی در استان وجود ندارد،از فرصت حضور وزرا ومدیران ارشد کشور دراستان برای بیان مشکلات مردم استان بهره گیری نمایند.

وی ادامه داد: این در حالی است که مسئولین استانهای برخوردار، حضور مدیران ارشد کشوری ووزرا را دراستان ،فرصتی مغتنم برای بیان مشکلات استان قلمداد کرده واز فرصت به وجود آمده برای انتقال درد ورنجها ومشکلات مردم به آنان استفاده بهینه می نمایند؛ اما در استان ما به جای بیان ورفع مشکلات مردم ،حضور مسولین به فرصتی برای تثبیت جایگاه مدیران مبدل شده است.

میرزایی تاکید کرد مسئولین استان بجای عکس گرفتن با وزرا وانتشار در فضای مجازی ،با شجاعت وشهامت دغدغه ها ومشکلات جدی مردم استان  را به آنان منعکس نمایند.  

میرزایی در بخش دیگری از سخنانش به وظایف یک نماینده در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مجلس جای قانون گذاری و نظارت بر عملکرد دستگا های دولتی است. نماینده باید در مجلس پیگیر وضع قوانینی باشد که اشتغال زایی پایداری را برای جامعه به ارمغان آورده واز ظرفیت کشاورزی برای توسعه ورونق استان بهره مند شود.

ایشان درادامه به موضوع استخدام در دستگاههای دولتی اشاره کرد وافزود: با توجه به وضعیت مالی دولت و نبود اعتبار کافی ،درحال حاضر استخدام دولتی با مشکلاتی  رو به روبرو شده است و این موضوع به نتیجه اشتباهات دولت قبل در استخدامهای بیش از اندازه و غیر کارشناسانه بر می گردد.

جلال میرزایی ابراز امیدواری کرد که دولت یازدهم با تدبیر و تصمیم صحیح و کارشناسی بتواند امید را در حوزه اشتغال به جامعه برگرداند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضافاضلی پور
|
United States
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
درودبراقای میرزایی درموردبی توجهی مدیران استان نکته ای دقیق وقابل تامل اگرمامدیرانمان مقتدرومنعکس دهنده مشکلات بروزباشند بلاشک خیلی ازناهنجاریهای کنونی مرتفع خواهدشدخصوصا بی عدالتیهامرزمهران وتاکیدادرموردزوار
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
بنظر من هم نماینده وهم مسیولین دروغ و وعده تو خالی به مردم میدن همین موضوع پتروشیمی سال 94 صبحتش بود که میخواد شروع بشه پس کجا رفت حرف میشه زد ولی عمل مهمه عریزم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار