بخشدارصالح آباد با بیان اینکه عدم تحقق وعده های دولت قبل باعث کاهش اعتماد مردم به مسئولان شده بود، تاکید کرد: این دولت با مردم صادق است و همه تلاش خود را برای ایجاد امید و نشاط در جامعه بکار گرفته است.
کد خبر: ۳۵۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 13 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛محمد تاسمه عصر پنجشنبه در حاشیه دیدار اهالی بخش صالح آباد با نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همه سعی و تلاش دولتمردان اینکه وعده پوچ که قابلیت اجرا نداشته باشد به مردم ندهند.
 
وی افزود: مسئولان براساس سیاست گذاری و برنامه ریزی دولت تدبیر و امید برای تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی، خدماتی و کشاورزی که بیش از 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تلاش می کنند.
 
تاسمه با بیان اینکه عدم تحقق وعده های دولت قبل باعث کاهش اعتماد مردم به مسئولان شده بود، تاکید کرد: این دولت با مردم صادق است و همه تلاش خود را برای ایجاد امید و نشاط در جامعه بکار گرفته است.
 
وی به خدمات ارائه شده از سوی دولت یازدهم در سه سال و نیم گذشته اشاره کرد و یادآور شد: به نتیجه رساندن پرونده هسته ای و افزایش سقف تولید و فروش نفت و همچنین خرید هواپیماهای مسافربری نو و مدرن از مهمترین اقدام های انجام شده توسط این دولت برای ایجاد رفاه عمومی و افزایش رضایت مندی مردم است.
 
 بخشدار صالح آباد همچنین گزارشی از آخرین وضعیت طرح های عمرانی و خدماتی در این بخش ارائه کرد و گفت: با تاکید استاندار و دیگر مسئولان استان ایلام همه طرح های بالای 20 درصد پیشرفت فیزیکی باید تعیین تکلیف شده و به نتیجه برسند.
 
در ادامه این دیدار مردمی، دو نفر از اهالی بخش صالح آباد به نمایندگی از سوی مردم به بیان مسایل و مشکلات پرداخته و از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی خواستند برای رفع این مشکلات تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار