معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: دومین کنسرت استاد شهرام ناظری شوالیه آواز ایران و حافظ ناظری در استان برگزارمی شود.
کد خبر: ۳۵۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 12 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛عمران خودآموز افزود: این کنسرت پنجشنبه 30 دی ماه به همت موسسه فرهنگی، هنری آوای سکوت چنگ با مجوز شورای شعر و موسیقی این اداره کل برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه این کنسرت در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام اجرا می شود بیان کرد: مراکز تهیه بلیط این کنسرت در شهر ایلام فروشگاه نیاکان، نوشت افزار بشیر، پیتزا پدر خوب و پیتزا سیب تعیین شده است.
 
وی تاکید کرد: این کنسرت با هدف توجه به موسیقی سنتی و مقامی و همچنین مطالبه مردم و علاقه مندان به موسیقی سنتی برگزار می شود.
 
به گفته معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، خردادماه امسال نیز نخستین کنسرت شوالیه آواز ایران در مرکز این استان برگزار که با استقبال بی نظیر مردم مواجه شد.
 
وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده تا پایان امسال کنسرت های موسیقی اعم از پاپ و سنتی در مرکز استان اجرا خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: همچنین اجرای برنامه های مختلف فرهنگی دیگر نظیر برپایی نمایشگاه سراسری کتاب، برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ای شرهانی در دهلران و چند برنامه دیگر فرهنگی و هنری نیز در دستور کار قرار گرفته که تا پایان امسال در استان اجرا خواهند شد.
 
سال گذشته 10 کنسرت موسیقی با حضور هنرمندانی چون محسن یگانه، علیرضا روزگار، مجید خراطها، مهدی احمدوند، محمد علیزاده و برخی خوانندگان موسیقی سنتی در این استان برگزار شد.
 
با توجه به استقبال مردم از این هنر و تقاضاهای مکرر برای اجرای کنسرت و برنامه های موسیقی سال گذشته برای نخستین بار شورای موسیقی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با هدف رعایت فضای فرهنگ عمومی استان، بررسی فنی و محتوایی تقاضاها و ارایه برنامه های پیشنهادی برای ارتقا این هنر اصیل تشکیل تا ضمن بهره گیری از صاحب نظران عرصه موسیقی، اجرای برنامه های موسیقی در استان از نظر کیفی و محتوایی مورد بررسی قرار گیرد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار