معاون سیاسی استاندار ایلام:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت:آیت الله هاشمی در راه پیروزی انقلاب سال ها درد شکنجه و زندان را به جان خرید و عاشقانه در کنار امام و مقتدای خود تا آخرین لحظه پیروزی انقلاب ماند و نقشی مهمی در پیروزی این نهضت بزرگ ایفا کرد.
کد خبر: ۳۵۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 12 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری عصر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در ملکشاهی به ابعاد مختلف شخصیتی این عالم بزرگ پرداخت و اظهار کرد: توصیف این مرد بزرگ در پیام مقام معظم رهبری که وی را تکیه گاهی برای ملت و رهبری خواندند به زیباترین شکل بیان شد.
 
وی افزود: تکامل علمی و دینی آیت الله هاشمی در محضر علمای بزرگی چون آیت الله بروجردی و حضرت امام (ره) و همراهی ایشان با دیگر بزرگان انقلاب همچون شهیدان بهشتی، مطهری و مقام معظم رهبری از ایشان انسانی شجاع، قاطع و ولایت مدار ساخته بود.
 
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: آیت الله هاشمی در راه پیروزی انقلاب سال ها درد شکنجه و زندان را به جان خرید و عاشقانه در کنار امام و مقتدای خود تا آخرین لحظه پیروزی انقلاب ماند و نقشی مهمی در پیروزی این نهضت بزرگ ایفا کرد.
 
کلانتری یادآور شد: در دوران پرتلاطم انقلاب نیز هاشمی نقش بی بدیلی در تثبیت انقلاب داشتند و بارها همچون دیگر بزرگان انقلاب مورد تهدید و ترور منافقین کوردل قرار گرفتند.
 
وی با اشاره به دیگر برهه های حساس حضور آیت الله هاشمی از جمله فرماندهی جنگ، ریاست جمهوری، ریاست مجلس شوای اسلامی و خبرگان رهیری گفت: اگر بخواهیم یکی از مهمترین و تاریخی ترین نقش های این مرد بزرگ در تاریخ انقلاب و نظام یاد کنیم باید به نقش ویژه و مهم ایشان در انتخاب مقام معظم رهبری اشاره کنیم که به حق شایسته ترین انتخاب برای رهبری انقلاب و نظام رقم خورد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد همانطور که وجود مبارک آیت الله هاشمی رفسنجانی منشا وحدت همه مردم و گروها و جریان های سیاسی بود ارتحال این مرد بزرگ نیز مایه اتحاد و وحدت همه احزاب و گروه ها مختلف باشد.
 
در ادامه این برنامه ویژه برنامه های همچون مراسم محلی سوگواری (چمر) به مناسبت بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اجرا شد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار