مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام:
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت:اعتماد امام راحل به آقای هاشمی درکنار ذکاوت او از ایشان شخصیت برجسته ای ساخته بود
کد خبر: ۳۵۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳ 11 January 2017

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین محمد فتاحی درمراسم گرامی داشت یادوخاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی درشهرستان بدره گفت : آیت الله هاشمی از سال 1337که راه تحصیل علوم دینی وحوزوی را برگزید با امام خمینی رحمه اله علیه آشنا شد و همین آشنایی زمینه ساز انتخاب راه ایشان و تداوم این راه روشن گردید.

وی اظهارکرد:مسیر مرحوم هاشمی همانا انقلاب و حرکت پشت سر رهبری نظام بود که حاصل آن عمری خدمت به نظام وعمری مجاهدت ایشان بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام افزود: وی درخدمت امام راحل مبارزات سیاسی خود را شروع کرده و از چهره های تاثیرگذاردرپیروزی انقلاب وپس از پیروزی انقلاب تاکنون بوده است .

وی گفت : آیت الله هاشمی همواره به امام عشق می ورزیدو از مخالفان سرسخت و مبارزان خستگی ناپذیر علیه رژیم ستمشاهی بودکه حاصل این مبارزات سال ها حبس و شکنجه و تحمل دردهای فراوان برای ایشان بوده است.

فتاحی به نقش وحدت بخش آیت الله هاشمی اشاره کرد و گفت :وی همواره درجهت وحدت ادیان و جریانات سیاسی قدم برمی داشت و بروحدت تاکید می کرد.

اشاره به مناصب سیاسی و اجرایی مرحوم هاشمی نیز بخشی دیگر از سخنران مراسم شهرستان بدره بود که دراین خصوص اظهارکرد:حضور درمناصب مختلف سیاسی و اجرایی چه در زمان جنگ و چه پس از آن توانمندی و درایت و تدبیر وافر ایشان را برای همگان محرز نمودو اوج این توانمندی دوران ریاست جمهوری ایشان بود که به واقع دوران سازندگی پس از جنگ طولانی علیه کشورمان بود.

وی درادامه گفت :نقش آقای هاشمی درمقابله با لیبرالها و منافقیتن ستودنی بودکه این امر باعث عداوت و کینه دائمی منافقین با وی بوده است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام به آخرین سخنان رییس مجمع تشخیص مصلحت تظام اشاره کرد و گفت : ایشان در آخرین جلسه خود که درکمیسیون زیربنایی مجمع برگزار شده به همگی توصیه کرده اند که با رهبری نظام هماهنگ باشند و سفارش نموده اند که دولت ها برای موفقیت باید مورد حمایت و هماهنگ با رهبری قرارداشته باشند ./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار