فرمانده انتظامي شهرستان بدره از کشف 12 فقره سرقت احشام دراین شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 11 January 2017

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محمد محمدي اظهار کرد: با توجه به افزايش سرقت احشام در شهرستان و تماس شهروندان با مرکز پليس110 موضوع به‌صورت ويژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.

وي اضافه کرد:مأموران پس از چند روز کار اطلاعاتي و فعال کردن گشت‌های شبانه به‌صورت محسوس و غير محسوس رد پاي 2 سارق در اين پرونده باز شد.

محمدي بابیان اینکه کنترل نامحسوس پليس و هوشياري مأموران مخفيگاه سارقان شناسايي و تحت کنترل درآمد خاطرنشان کرد: صبح امروز در يک عمليات پليسي موفق 2 سارق که در امر سرقت احشام فعاليت داشتند دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بدره خاطرنشان کرد:در تحقیقات به‌عمل‌آمده از متهمان به12فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

وی با اشاره به اينکه پليس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنيت برخورد جدي و قانونی خواهد کرد گفت:متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

همچنین «اميرعباس شهبازي» فرمانده انتظامی مهران اظهار کرد: به دنبال سرقت چند روز پيش چند نفر از يکي از شرکت‌ها در شهرستان مهران ، موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي ادامه داد: با اشراف اطلاعاتي پليس و همکاري خوب مالباخته، سرنخ‌هایی از سه سارق اين پرونده به دست آمد.

فرمانده انتظامي شهرستان مهران گفت: صبح امروز با شناسايي محل اختفاي سارقان، عمليات دستگيري آن‌ها با موفقيت انجام گرفت.

شهبازي افزود: 3 متهم دستگیرشده در تحقيقات به‌عمل‌آمده به سرقت از نگهبان اين شرکت اعتراف کردند که درنهایت با تشکيل پرونده در اختيار مرجع قضايي قرار گرفتند./ف

برچسب ها: تابناک ایلام ، سرقت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار