نماینده مردم استان ایلام درمجلس خبرگان رهبری؛
نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت:آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره برای شکل گیری انقلاب اسلامی درکنارحضرت امام (ره)بودو در این مسیر نیز زندان ها و شکنجه های بسیاری را تحمل کردند.
کد خبر: ۳۵۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 11 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛آیت الله سید محسن سعیدی گلپایگانی با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: ایشان برای شکل گیری انقلاب اسلامی همواره در کنار حضرت امام (ره) بود و در این مسیر نیز زندان ها و شکنجه های بسیاری را تحمل کردند و توانستند در همگرایی گروه های انقلابی نقش بی بدیلی ایفا کنند.
 
وی افزود: مسئولیت های بسیار حساس و سنگینی همچون ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ایشان واگذار شد، ضمن اینکه ایشان خدمات شایان توجهی را در اداره جنگ و همچنین همبستگی نیروهای مسلح ارائه کردند.
 
نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری مهمترین ویژگی و خصوصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی را حمایت همه جانبه و تبعیت محض از فرامین رهبر معظم انقلاب دانست و یادآور شد: ایشان همواره بر فصل الخطاب بودن نظرهای مقام معظم رهبری تاکید داشتند.
 
آیت الله سعیدی گلپایگانی اضافه کرد: این فقید بزرگوار، رهبری را محور وحدت جامعه می دانستند و امروز نیز هرچه به سمت تحکیم منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم، توانسته ایم به خواسته های مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی جامه عمل بپوشانیم.
 
وی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در مراسم اقامه نماز و تشییع پیکر مطهر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حضرت آقا عنایت ویژه ای در این مراسم باشکوه ابراز داشتند و عموم مردم نیز با حضور باشکوه و شایان توجه خود بار دیگر نشان دادند که همواره قدردان خدمتگذاران به این نظام و انقلاب هستند.
 
نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد همه با عمل به وصیت دلسوزان نظام ، حرکت در مسیر ارزش های الهی و خدمت به مردم بتوانیم این انقلاب را به صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا فدا تحویل دهیم.
 
حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه 19 دی به علت عارضه قلبی در سن 82 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار