پورعلی فردگفت؛
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور با اشاره به جایگاه رشته پرورش اندام در ایران افزود: هم اکنون بیش از 12 هزار باشگاه بدنسازی در ایران وجود دارد که اگر به طور میانگین در هر باشگاه حدود 100 نفر به فعالیت بپردازند می توان گفت یک میلیون و200 هزار نفر در کشور به صورت همگانی در رشته پرورش اندام فعالیت دارند.
کد خبر: ۳۵۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ 11 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ناصر پورعلی فرد اظهار کرد: در سه سال گذشته ورزشکاران ایرانی در مجامع جهانی و آسیایی توانستند با اقتدار سه بار عنوان قهرمانی جهان و آسیا را در رشته پرورش اندام کسب کنند.
 
 وی یادآور شد: در حال حاضر رشته پرورش اندام تنها مختص یک استان و یا شهر نیست بلکه در سطح کشور و در همه استان ها قهرمانان بزرگی داریم که خود این مساله نشان دهنده پیشرفت این رشته ورزشی در ایران است.
 
پورعلی فرد در خصوص میزبانی رقابت های جهانی نیز گفت: در این خصوص به دنبال رفع موانع موجود برای میزبانی این رقابت ها هستیم چرا که محدودیت هایی وجود دارد که به ما اجازه برگزاری همزمان مسابقات بانوان و آقایان را نمی دهد اما پیشنهاد برگزاری رقابت‌های بانوان را به صورت جداگانه داده‌ ایم.
 
وی اضافه کرد: تلاش می کنیم تا از طریق هیات رئیسه فدراسیون آسیایی و جهانی بدنسازی و پرورش اندام زمینه لازم برای اینکه رقابت های بانوان جدا از آقایان همانطور که در سال 89 برگزار شد، را فراهم کنیم.
 
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور افزود: با توجه به جایگاه بالایی که فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران در فدراسیون جهانی دارد در آینده‌ نه چندان دور، بار دیگر برای میزبانی رقابت های جهانی اقدام خواهیم کرد.
 
پورعلی فرد در خصوص حضور این رشته ورشی در المپیک گفت: در این خصوص یک سیاستگذاری در سطح جهانی وجود دارد ولی رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام با تمامی کشورها سفر کرده و ملاقات هایی با مسئولان آنها داشته اما نتیجه، فعلا اعلام نشده است.
 
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور روز دوشنبه برای حضور در نشست مجمع انتخاب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام ایلام به این استان سفر کرده بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار