معاون فرماندار چرداول از اختصاص 600 هکتار از اراضی منابع طبیعی دشت هلیلان به احداث باغ زیتون خبر داد و گفت: این باغ ها با مشارکت و حمایت بنیاد برکت احداث می شود.
کد خبر: ۳۵۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱ 11 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛الیاس فتاحی اظهار کرد: برای اجرای این طرح بزرگ در هر هکتار 500 میلیون ریال و در مجموع 300 میلیارد ریال از طرف بنیاد برکت سرمایه گذاری و هزینه می شود.
 
وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح زمینه احداث و استقرار کارخانجات روغن کشی زیتون و صنایع تبدیلی نیز در شهرستان چرداول فراهم می شود، افزود: بنیاد برکت از اجرای این طرح حمایت می کند.
 
فتاحی با بیان اینکه این طرح در اراضی شیب دار و ملی دشت هلیلان اجرا می شود، تاکید کرد: بیش از 350 نفر اشتغال با احداث این میزان باغ زیتون، ایجاد می شود.
 
معاون فرماندار چرداول ابراز امیدواری کرد عملیات اجرایی و احداث این میزان باغ زیتون در اراضی ملی این شهرستان در ایام دهه فجر امسال با حضور مسئولان بنیاد برکت و مسئولان استان ایلام آغاز شود.
 
وی گفت: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید است و در این زمینه گام های مهمی در شهرستان چرداول و حتی روستاهای دورافتاده برداشته شده است.
 
شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار