فرمانده انتظامی استان ؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:نام هاشمی رفسنجانی هم در داخل و هم در خارج کشور نام آشنایی است و با رحلت این عالم مجاهد قلب همه دوستداران انقلاب به درد آمد.
کد خبر: ۳۵۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 09 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛سردار نورعلی یاری روز دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترک رده های مختلف انتظامی استان ایلام اظهار کرد: این شخصیت گرانقدر در هر دوره ای که حادثه ای برای انقلاب اتفاق می افتاد با یک سخنرانی و مصاحبه تن همه دشمنان را به لرزه در می آورد.

وی با اشاره به اینکه هاشمی رفسنجانی در دوران عمر با برکتش خدمات بسیار بزرگ و شایانی برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داد، افزود: زندان های مخوف شاه قبل از انقلاب و مسئولیت های حساس این مجاهد خستگی ناپذیر پس از پیروزی انقلاب گواه این حقیقت است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: نقش اساسی این مجاهد نستوه در مبارزه با رژیم ستم شاهی و پیشبرد نهضت اسلامی به رهبری امام راحل (ره) و همچنین خدمات ارزشمند ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در جایگاه ها و مسئولیت های گوناگون سیاسی، هیچگاه از دفتر ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی محو نخواهد شد.


وی این ضایعه بزرگ را به محضر مردم شریف ایران، مقام معظم رهبری تسلیت گفت و رحمت و مغفرت الهی و علو درجات را برای ایشان از خداوند متعال خواستار شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار