مروارید گفت؛
استاندارایلام گفت:برگزاری آیین های ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا بتوانیم دستاوردهای دولت را در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی با وجود کمبود شدید منابع درآمدی و تحریم های گسترده برای مردم تشریح کنیم هر چند مردم بدلیل درک بسیار بالا، ارزیابی درستی از اقدام های صورت گرفته خواهند داشت.
کد خبر: ۳۵۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 08 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید روز یکشنبه در نشست با فرمانداران شهرستان های 10 گانه استان اظهار کرد: یکی از انتقادهایی که به مدیران اجرایی استان وارد می شود، تبیین نکردن اقدام های صورت گرفته دولت بویژه از منظر اقتصادی است که این انتقاد وارد است و ان را قبول دارم.
 
وی افزود: شورای اطلاع رسانی در ماه های منتهی به پایان دولت باید بطور مستمر تشکیل شود تا بتوانیم مردم را در جریان فعالیت های صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید بویژه از منظر اقتصادی قرار دهیم.
 
استاندار ایلام یادآور شد: یکی از دلایلی که باعث شد اقدام های دولت چندان ملموس نباشد اینکه به تعبیر معاون اول رئیس جمهوری، دولت را در شرایطی که به ته دره سقوط کرده بود، تحویل گرفتیم و تا آن را از قعر مشکلات بالا آوردیم زمان بیشتری می طلبید ولی در طول این مدت ( بیش از سه سال) نیز توفیقات دولت تدبیر و امید قابل مشاهده است.
 
مروارید تاکید کرد: برگزاری آیین های ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا بتوانیم دستاوردهای دولت را در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی با وجود کمبود شدید منابع درآمدی و تحریم های گسترده برای مردم تشریح کنیم هر چند مردم بدلیل درک بسیار بالا، ارزیابی درستی از اقدام های صورت گرفته خواهند داشت.
 
وی همچنین به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت سال آینده اشاره کرد و گفت: مردم ایلام در انتخابات متعدد پس از پیروزی انقلاب از استان های پیشرو در مشارکت حداکثری بوده اند که نشان از فهم و درک بالای آنان و حس مسئولیت پذیری شان نسبت به آینده نظام دارد.
 
استاندار ایلام اضافه کرد: در این دوره نیز مردم استان حضور قابل توجهی در پای صندوق های رای خواهند داشت ولی نیاز است فرمانداران با برگزاری نشست های مختلف با اقشار بویژه معتمدان محلی و ریش سفیدان طوایف و ایلات آنها را نسبت به حضور در این همه پرسی ملی ترغیب و تشویق کنند.
 
در این نشست فرمانداران شهرستان های 10 گانه استان ایلام ضمن بیان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته برای برگزاری آیین های دهه فجر، از آمادگی کامل شهرستان های خود برای برگزاری انتخابات اردیبهشت سال 96 خبر دادند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار