لاله ماژین خبر داد؛
مدیر درمان بیمه تامین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی تا پایان سال جاری با تکمیل کادر درمانی متخصص و امکانات کامل افتتاح می شود، افزود: 55 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و 70 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده و قرار است با 250 نفر کادر درمانی، تخصصی، اداری و تاسیساتی به مراجعه کنندگان خدمات درمانی ارائه دهد.
کد خبر: ۳۵۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 02 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛دکتر کریم لاله ماژین اظهار کرد: مشکلات اخذ مجوز و پروانه بهره برداری این مرکز درمانی با همکاری شهرداری ایلام به مراحل پایانی رسیده است و مشکل جذب نیرو نیز با هماهنگی سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت تا بهمن ماه رفع خواهد شد.

 دکتر لاله ماژین تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده این بیمارستان در آینده به صورت نیمه دولتی و خود گردان اداره می شود که البته با توجه به مشکلات پیش آمده در بیمارستان تامین اجتماعی برخی استان ها، این تصمیم در دست بررسی است و در صورت رفع موانع و مشکلات آن، اجرایی می شود.
 
وی یادآور شد: عملیات ساخت این بیمارستان سال 88 آغاز شد و به عنوان یکی از مطالبات مردم استان ایلام بزودی و با تمام امکانات و خریداری تجهیزات مدرن پزشکی و تکمیل کادر درمانی متخصص و رفع مشکلات جزیی آماده ارائه خدمت به شهروندان می شود.
 
دکتر لاله ماژین گفت: همه بخش های بیمارستان همچون اتاق عمل و اورژانس تجهیز شده و دستگاه های پزشکی مورد نیاز نیز خریداری و در محل بیمارستان وجود دارد که بزودی نصب و راه اندازی می شوند.
 
وی اضافه کرد: آسفالت و موزاییک محوطه بیمارستان نیز انجام شده و 2 دستگاه آمبولانس نیز برای این مرکز درمانی خریداری شده است.
 
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان ایلام اظهار کرد: 30 تا 40 روز قبل از افتتاح رسمی و آغاز به کار این بیمارستان تجهیزات و تاسیسات آن به علت عدم استفاده طولانی مدت، بازبینی و تست می شوند.
 
منبع:ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار