مدیرکل ورزش و جوانان گفت : رفع مشکل زیرساختهای ورزشی در شهرستان نیازمند تعامل و تلاش دو سویه فرمانداری و ورزش و جوانان است
کد خبر: ۳۴۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 27 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛بهروز حیدرزاده با حضور در شهرستان سیروان و دیدار با فرماندار و امام جمعه این شهرستان به پیگیری مشکلات حوزه ورزش و امور جوانان این شهرستان پرداخت . دیدار با دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان و رؤسای هیئت های ورزشی از دیگر برنامه های سفر مدیر کل و معاونین ورزش و جوانان به شهرستان سیروان بود .
 
 بهروز حیدرزاده در نشست با نشست صمیمی با بهمن جلیلیان فرماندار سیروان پیگیر روند فعالیت های اداره ورزش و جوانان و پروزه های عمرانی در دست اقدام شهرستان جهت توسعه زیرساخت های ورزشی و بهبود این فعالیت ها شد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان گفت : سیروان یکی از شهرستان های تازه تأسیس استان است و با توجه به اینکه در گذشته نیز از زیرساختهای ورزشی مناسب محروم بوده است ، پس از ارتقاء به شهرستان شاهد نتوانسته است به تناسب سایر شهرستانها از امکانات افی و حداقلی برخوردار شود .
وی افزود : رفع مشکلات زیرساختی شهرستان در حوزه ورزش نیازمند تعامل و تلاش دو سویه فرمانداری و مجموعه ورزش و جوانان است و در صورت تخصیص اعتبار ما تمام تلاش خود را برای بهره برداری هر چه سریع تر پروژه های بکار خواهیم گرفت .
 
حیدرزاده در حاشیه این نشست در پاسخ به خبرنگاران در خصوص وضعیت ساختمان اداری ورزش و جوانان هم گفت : تا کنون هیچ زمینی برای احداث ساختمان اداری در اختیار ما قرار نگرفته است ، اما در صورت تأمین زمین نسبت به ساخت ساختمان اقدام خواهیم کرد .
 
وق این توضیح را نیز اضافه کرد که : بر خلاف گفته یکی از رسانه ها اداره ورزش و جوانان مستأجر نیست و ساختمانی که در ان سکونت دارد متعلق به مجموعه ورزش و جوانان است و سالن ورزشی موجود هم به دلیل محرومیت شهرستان به بخش خصوصی واگذار نشده است .
 
مدیر کل و معاونین ورزش و جوانان استان در دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان سیروان هم به بیان مشکلات و راهکارهای حل مشکلات جوانان شهرستان پرداختند .
 
حجت الاسلام و المسلمین موسوی در این نشست گفت : جوانان مهمترین عنصر یک جامعه هستند و خدمت به جوانان مجاهدت در راه خداست. ایشان از مسئولین ذیربط خواست نسبت به توسعه زیر ساخت های ورزشی شهرستان توجه بیشتری داشته باشند زیرا این عامل آنها را از دام وسوسه های شیطان بدور نگه می دارد.
 
برنامه بعدی سفر مدیرکل ورزش و جوانان دیدار با هیئت ها و مربیان ورزشی و دبیران سمن های جوانان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان سیروان بود .
 
در ابتدای جلسه آیت ساسمی رئیس ورزش و جوانان شهرستان با خیرمقدم به مدیرکل و همراهان و هیات های ورزشی گزارشی از چگونگی شکل گیری اداره ورزش و جوانان، هیات های ورزشی، سمن های جوانان، سلسله اقدامات انجام گرفته و نیازهای زیرساختی و تجهیزاتی در این حوزه ها را بیان کرد.
 
سپس شرکت کنندگان نقطه نظرات و گزراشی از عملکرد خود را بیان کردند.
 
بهروز حیدرزاده نیز مطالبه گری را حق جوانان و ورزشکاران دانست و گفت : امروز در دیدار با فرماندار هم بر این نکته تأکید داشتم که در گذشته توازن منطقی جهت فراهم کردن زیرساختهای ورزشی در شهرستان صورت نگرفته است .
 
مدیر کل ورزش و جوانان گفت : از این به بعد شهرستان های تازه تاسیسی مانند سیروان بایستی در اولویت قرار گیرند و نهایت تلاش اداره کل این است سالن ورزش های رزمی نیمه کاره سیروان تکمیل شود و با مساعدت فرماندار در خصوص جذب اعتبار جهت احداث زمین چمن مصنوعی فوتسال و احداث استادیوم چمن فوتبال و پیست دو و میدانی در شهر لومار و سالن ورزشی در بخش کارزان از محل اعتبارات وزارت نفت فراهم شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار