تعدادی از کارگران سد سیمره امروز با نصب و حمل پلاکاردهایی با مضمون عدم دریافت حقوق خود که بیش از یکسال است به تعویق افتاده خواستار رسیدگی مسئولین مربوطه شدند.
کد خبر: ۳۴۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 26 December 2016
تعدادی از این کارگران درگفتگو باخبرنگار تابناک ایلام  اظهار کردند که بیش از یکسال است حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند .
 
سد سیمره واقع در بخش هندمینی از توابع شهرستان بدره  است که مطالعات اجرایی آن  با هدف تولیدانرژی برق آبی در سال 1372 آغاز شدبا هزینه ای بالغ بر 1300 میلیاردتومان به بهره برداری رسیده است.
 
چند تن از کارگران فعلی شاغل در این طرح عظیم در گفتگو باخبرنگار تابناک اظهارکردند که بین 11 تا 13 ماه است حقوق دریافت نکرده اند.این کارگران که تعداد آنها به حدود یکصد نفر می رسد ازجمله کارگران باسابقه این پروژه هستند و در گذران زندگی جاری خود با مشکب مواجه شده اندکه درخواست های آنان مدت هاست با پاسخ مناسبی از سوی کارفرمایان روبرو نشده است .
 
یکی از کارگران دراین مورد گفت : وضعیت معیشتی سختی برخانواده کارگران حاکم استو همه راه های ممکن برای احقاق حقمان به بن بست رسیده است .
 
یکی دیگر از این کارگران  نیز گفت  : کدام مسئول می تواند چنین شرایطی را تصور کند که با گذشت بیش از یکسال از لنجام سخت ترین کار ها هنوز به حقوق ساده مان نرسیده ایم.

کارگری دیگر با اشاره به رونمایی منشور حقوق شهروندی توسط رییس جمهور گفت : ساده ترین حق ما که دریافت مزد دربرابرکارمان بوده دراین پروژه نادیده گرفته شده پس چطور به فکر منشور حقوق شهروندی وحقوق مدرن تر باشیم ./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
خدا کمکشون کنه معلم ها 4 روز نه چهار ماه حقوقشون دیر دادند به هر دری می زند نمی دونستند چکار کنند.
مگه داریم مگه میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
جایگاه کارگر در این جامعه کجاست؟!؟!
کارگر بدبخت جمهوری اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
آیا این عدالته .آیا این هم قسمتی از منشور ه.آیا فقط فرهنگیا آدمن وقتی دو روز دیرتر حقوق میگیرن تمام رسانها دادشان درمیاد..آیا کارگر حقی توی این جامعه ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
معده زن وبچه فرهنگیان وکارکنان دولتی از گوشته.ولی معده زن وبچه کارگر ازآهن .آهن هم بود بعد 13ماه ذوب میشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار