جلال میرزایی:
جلال میرزایی گفت:بنده به عنوان نماینده حوزه شمالی استان با انتزاع سیروان از حوزه انتخابیه شمال استان مخالف بوده و مخالفت خود را با دلیل بیان کرده ام.
کد خبر: ۳۴۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 26 December 2016
جلال میرزایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک ایلام گفت: بنده به عنوان نماینده حوزه شمالی استان با انتزاع سیروان از حوزه انتخابیه شمال استان مخالف بوده و مخالفت خود را با دلیل بیان کرده ام.

میرزایی ادامه داد: به عنوان نماینده نباید با اظهار نظر های مقطعی و کارشناسی نشده با احساسات مردم بازی کرد. سیروان نه از لحاظ جغرافیایی و نه از لحاظ بعد فاصله و غیره هیچ توجیهی برای انتزاع از حوزه شمالی و اضافه شدن به حوزه انتخابیه جنوب استان را ندارد.

این نماینده استان متذکر شد: این طرح ابتدا توسط همکارمان جناب کاظم زاده مطرح شد ولی بنده با آن مخالفت کرده و اصلاحاتی در آن انجام دادم.

وی ادامه داد: به نظر بنده می توان مهران و دهلران را به عنوان یک حوزه، دره شهر و آبدانان و بدره یک حوزه و دیگر شهرهای استان نیز یک حوزه انتخابیه با دو نماینده بوده و هم تعداد نمایندگان را افزایش دهیم و هم قدرت چانه زنی خود را در مجلس بالا ببریم.

میرزایی تصریح کرد: هرچند اضافه کردن یک کرسی در مجلس خوب است، ولی به این خاطر نباید باعث ایجاد حساسیت و اختلافات قبیله ای در استان شد.

جلال میرزایی متذکر شد: برای اجرای چنین طرحی باید ابتدا از کارشناسان اهل فن در استان، نماینده ولی فقیه، استاندار و دیگر صاحبنظران نظر خواهی کرده و سپس آن را به دولت و مجلس آورد.

نماینده مردم حوزه شمالی استان در پایان گفت: این طرح با حالت کنونی ( انتزاع سیروان به حوزه جنوب ) عملا هیچ توجیهی نداشته و احتمال تصویب و اجرای آن بسیار ضعیف است.

شایان ذکراست براساس طرحی که این روزها در فضاهای مختلف بر سر زبانها افتاده است عنوان گردیده که شهرستان  سیروان از حوزه شمالی منتزع وبه حوزه جنوب الحاق شود و نمایندگان حوزه جنوبی به دو نفر افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
مطمئنابیشترمردم بانظردکترمیرزایی موافقن
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
اتفاقا طرح خیلی خوبیه.از حوزه شمال چی به ما رسیده.با دهلران باشیم خیلی بهتره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار